לאחר התפטרותו של אבי חימי מראשות לשכת עורכי הדין, בורסת השמות למילוי תפקידו מתחילה להצטבר. בעת הזו ממלא את מקומו של חימי עו"ד ליאור שפירא למשך כ-60 יום. במהלכם תצטרך להתקבל החלטה במסגרת המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין אם יוארך מילוי תפקידו לחצי שנה עד קיום הבחירות לבחירת היו"ר במועדם המקורי או שמה יוקדמו הבחירות. 

לאחר הסערה: אבי חימי התפטר מתפקידו כראש לשכת עורכי הדין
אבי חימי מתייחס לראשונה לסערה ומצהיר: "מוכן ללכת לפוליגרף"

בין השמות האפשריים ומי שמחוזר בקרב עורכי הדין ושמם עלה כמועמדים אפשריים הם עו"ד אורי קינן, ששימש בעבר כמ"מ ראש לשכת עורכי הדין ויו"ר הפורום הפלילי בלשכה, יו"ר מחוז דרום עו"ד אלעד דנוך, עו"ד תמי אולמן יו"ר ועד מחוז חיפה, עו"ד עמית בכר יו"ר מחוז תל אביב ועו"ד אייל בסרגליק מהתחום הפלילי.

עו''ד אורי קינן (צילום: ללא קרדיט)
עו''ד אורי קינן (צילום: ללא קרדיט)

מי שמרחף מעל כולם הוא אפי נוה, היו"ר לשעבר, אשר בימים אלה ממתין לדיון בעניינו בפרשה שכונתה "פרשת מעבר הגבול" בה הורשע, וכעת הפרקליטות ערערה על העונש של נוה.

מי ששמה היה בעבר מוגדר כיורשת הטבעית לתפקיד היו"ד היא עורכת הדין רומי קנבל, יו"ר מחוז מרכז, אך התמיכה בה בקרב סביבתו של חימי דעכה במהלך השנה החולפת. גם עו"ד ציון אמיר שהפסיד לחימי בפעם שעברה נזרק בין בורסת הקולות אך הסבירות היא שישוב להתמודד איננה גבוה.

אפי נוה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אפי נוה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

כזכור, יו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי התפטר מתפקידו, זאת לאחר שהוגשה כנגדו תלונה ראשונה במשטרה בשל הדיווח על מקרה הטרדה חמור לכאורה שפורסם ב'חדשות 13. את התלונה נגד חימי הגישה עו"ד רות קוליאן, חברת לשכת עורכי הדין, בגין ניסיון לקבלת טובות הנאה מיניות ועבירות מוסר. בתוך כך, אגף החקירות והמודיעין במשטרה הודיע כי יבחן את הפרסום בעניינו של יו"ר לשכת עורכי הדין עו"ד אבי חימי.