היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז מרכז עצרה הבוקר (חמישי) חמישה קטינים, תושבי ראשון לציון, בחשד למעורבות ברצח הנער נתנאל אהרון ז"ל לפני כחודש בעיר. אהרון נדקר סמוך למקום מגוריו על ידי מספר חשודים ונפטר למחרת במרכז הרפואי. 

גורמים במשטרה מסרו כי לא זכורה להם תופעה כה אלימה, של נערים קטינים בני 15, חמושים בסכינים, אלות ובאגרופונים, שמנהלים את אורח חייהם סביב תקיפות אכזריות. לא היו עדים לאירוע, והחקירה התנהלה כמעט ללא קצה חוט. אולם, תוך כדי החקירה ולאחר שהבינו כי מדובר בסכסוך בין שתי חבורות בראשון לציון, למדו החוקרים כי מדובר ברצח מתוכנן, וכי אותם נערים אלימים במיוחד קשורים לאירוע.

עוד במהלך החקירה, הצליחו חוקרי ימ"ר לסכל שני ניסיונות שני ניסיונות לפגיעה בקטינים נוספים. באחד המקרים, חוקי הימ"ר ביצעו מעצר של שישה מעורבים, בגין אחד האירועים שאותם סיכלו, ובתום חקירה הם שוחררו לביתם, כחלק מתרגיל חקירה, על מנת לתת להם לבצע "טעויות".

החוקרים המשיכו להתנהל בצורה סמויה, לאסוף חומרים על המעורבים, להתחקות אחרי פגישות ושיחות שקיימו, והיו עדים ללפחות אירוע נוסף של תרגיל "כיפה אדומה", שניסו לבצע חלק מהחשודים, למי שהיה יעד לקורבן עבורם. 

"מעל הכול עמד לנגד עינינו הצורך להציל חיים ולהפגין פגיעה בחיי אדם", מסר גורם משטרתי המעורה בפרטי החקירה. במסגרת החקירה נפגשו חוקרי הימ"ר עם משפחתו של המנוח, ידעו אותם בדבר נסיבות האירוע כפי שעולה מהחקירה, ואלו שיתפו פעולה באורח מלא עם החוקרים ואף סייעו להתקדמות החקירה.