דריה, בתו של יורי וולקוב, שנרצח במעבר החצייה בחולון פרסמה היום (חמישי) פוסט בפייסבוק ובו תקפה בחריפות את עורך הדין אייל בסרגליק, שגבה מאות אלפי שקלים ממשפחתה עבור הייצוג המשפטי.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בפוסט כתבה דריה: "בחודשים האחרונים אנחנו חווים רכבת הרים. לצד הרע ראינו גם את הטוב ואז שוב הגיע הרע. אבי נרצח ע"י בן עוולה, במעבר חצייה בחולון, ללא שום סיבה. לצד השכול והאובדן הקשה, ראינו את עם ישראל ומדינת ישראל מחבקת אותי ואת משפחתי. ראינו את עם הסגולה נרתם לסייע לנו בקבורת אבי, מגיע בהמוניו לשבעה ומגייס מאות אלפי שקלים כדי לסייע לנו כמשפחה אשר איבדה את אהובה ואת המפרנס העיקרי שלה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

"לצערי היו אלה כוחות האופל ששוב השתלטו. עורך דין ממולח שכנע אותנו שאם לא ניקח את הסיוע שלו, הרוצח יקבל עונש קל. מתוך בהלה ותמימות חתמנו על מסמכים ושילמנו סכום של 580 אלף ש"ח לשירות שאנחנו בכלל לא צריכים ואין לו שום יכולת לסייע לנו. כשהבנו שנפלנו, ביקשנו את כספינו בחזרה וקיבלנו תשובה ש.... ולצערנו נראה שנצטרך לנהל מאבק משפטי מול אותו עורך דין".

"תורת עם ישראל אומרת- 'כל אלמנה ויתום לא תענון', חל איסור לצער אלמנות ויתומים ואני שואלת שאלה פשוטה, למה לפגוע בנו שוב? איפה הלב של אותו עורך דין? האם לא סבלנו מספיק כשרצחו את אבי, כעת נאלץ להתמודד גם עם דבר כזה? זועקת לאלוהים עד מתי. אני מבקשת מעורך הדין תחזיר לנו את הכסף במלואו".

"לא נשקוט עד שיוחזר מלא הסכום"

מוקדם יותר, עו"ד גיורא אבן צור, המייצג את משפחת וולקוב, שוחח עם סיוון כהן ברדיו 103 והתייחס לסערה סביב התשלום לעו"ד ברסגליק.

"פוגעים בי כי אני מתמודד לראשות לשכת עורכי הדין": ‏עו"ד בסרגליק יחזיר כסף למשפחת הנרצח

"אני למדתי על זה גם כמוך, מהתקשורת, בחמש הדקות האחרונות. הלקוחה שלי לא יודעת מזה, דיברתי איתה כרגע. ראיתי צילום של צ'ק שעלה ברשתות, אבל זה לא חשוב כרגע. אני מודיע כאן - אנחנו לא נשקוט עד שלא יוחזר מלוא הסכום. לקחנו על עצמו את המשימה הזו, אם הוא לא יחזיר את זה בטוב, הוא יחזיר את זה בהליך משפטי", הודיע עורך הדין המייצג את המשפחה.

"אנשים קצת לא מכירים את העובדות, ב-17 לדצמבר חתמו האלמנה והבת שלה על ייפוי הכוח לעו"ד בסרגליק. הן לא מבינות, העברית לא טובה, האלמנה בקושי מדברת עברית ובטח לא קוראת עברית. הוא הגיע אליה הביתה במוצאי שבת ובסופו של דבר הם העבירו לו סכום, עזבי כמה הוא מופרך, הוא לא עשה כלום. ב-22 לדצמבר הוגש כתב האישום. דיברתי עם הפרקליטות, היא אומרת 'גיורא, חוץ משיחה אחת שאני יזמתי כדי לעדכן את עו"ד בסרגליק על הגשת כתב אישום, לא נעשו שיחות, לא עברו חומרים, כלום'. כל מה שהוא עשה מול הפרקליטות זו שיחת טלפון אחת, ועל זה הוא גבה 585 אלף שקלים".

אייל בסרגליק (צילום: אלי מעייני)
אייל בסרגליק (צילום: אלי מעייני)

"זה מטורף", המשיך עו"ד אבן צור. "אני לא מתבייש רק כעורך דין, אני מתבייש כאדם. אנחנו בתקופה מאוד סוערת במדינה, לצערי הרב אנשים שכחו קצת מה זה להיות בני אדם. המשפחה הזו נתקלה בתוך חודש ימים פעמיים ברוע האנושי, גם הרוצח שרצח אותו וכל המדינה דיברה על זה, וגם אותו עורך דין שפשוט לטעמי גזל מהמשפחה 585 אלף שקלים. באמצע היה כמובן את עם ישראל שתרם, וזה היה מחמם לב, 915 אלף שקלים. ילדים תרמו מתנות בר מצווה, אנשים תרמו 20 שקלים כדי שיהיה לאלמנה ולילדה הקטנה שלה מה לאכול, אפילו דירה אין להן". 

הוא סיכם והוסיף: "אנחנו הבטחנו לאלמנה שאנחנו נעשה הכול כדי להחזיר לה את הכסף ולא נגבה עבור זה שכר טרחה. ננקוט בכל פעולה על פי דין, כולל הגשת תביעה כספית שיחזיר את הכסף לאלמנה. זה כסף שהציבור תרם לה, זה לא אמור להיות אצלו בכלל. אנחנו טוענים שזה ניצול מצב שווא ועושק, כל העילות לפי חוק החוזים. שבית משפט יכריע אם מגיע לו 100 אלף שקלים. 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm