איילה חסון, מגישת 'חדשות 13', התראיינה היום (שישי) בתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM, והתייחסה לפרשת אבי חימי אותה חשפה, בו נטען כי האחרון, ששימש כראש לשכת עורכי הדין, ביצע מעשים מגונים לעורכת דין תמורת קידומה.

אבי חימי מתייחס לראשונה לסערה ומצהיר: "מוכן ללכת לפוליגרף"
לאחר הסערה: אבי חימי התפטר מתפקידו כראש לשכת עורכי הדין

"כל דבר שנוגע באופן עמוק בעניינים האלה זה לוקח אותי למקום של פגיעה אישית שאני עצמי חוויתי", אמרה חסון בפתח דבריה, "דיברתי על זה, אני לא בא לי להיכנס למצב הרגשי שזה מכניס אותי, אבל אני אומר ככה - זה לא שאני משווה את המקרה שלה למקרה של ילדה חסרת אונים בת 11 שמישהו מזוהם דוחף לה את הלשון שלו לפה. זו חוויה שונה לחלוטין. אנחנו מדברים על אישה בוגרת".

"למה זה הטריף אותי? כל כך כאב לי? כי הייתי אחרי שיחה איתה, עם אותה עורכת דין, לפני שנכנסתי לשידור, והיא אמרה לי שמה שעושים לה ברשתות החברתיות זה כמו אונס", הוסיפה, "זה משהו מטורף, מבזים אותה, קללות, מצמרר. ולמה? כי פתאום אבי חימי נהיה סמל של איזה משהו. לקחו את זה עוד הפעם למקום הפוליטי, ואז זה עורר מאנשים את כל היצרים הרעים האלה". 

ראש לשכת עורכי הדין אבי חימי (צילום: כדיה לוי, משה ששון , עזרא לוי)
ראש לשכת עורכי הדין אבי חימי (צילום: כדיה לוי, משה ששון , עזרא לוי)

לאחר מכן אמרה מגישת חדשות 13, כי "למי שלוקחים את האירועים האלה ובמקום לדון בהם לגופו של עניין הופכים את זה לפוליטיזציה, כן ביבי, לא ביבי, אנשים מטורפים. אנשים ירדו מהפסים. אנשים פשוט איבדו את זה. זו קריסה מוסרית. מותר להתווכח, חובה להתווכח, להיות חלוקים. זו חברה בקריסה. ככה נראית חברה בקריסה". 

"זכותו לומר את זה, אבל אני אתן לך כמה סימנים חזקים מחשידים בטיעון - כשאני מתקשרת אליו ביום שני בצהריים, אני מצלצלת אליו, ותופסת אותו ומנהלת איתו שיחה ארוכה. לא תגיד לי באיזה שלב 'אני בן אדם בוגר ויש פה רומן'? אני אומרת לו 'תגיב'. נגיד שהוא נבהל והגיב ככה ובמשך דקות ארוכות העורך דין המדופלם הזה שהכין אלף פעמים את העבריינים שהוא מייצג לא ידע להתמודד עם החקירה הנגדית שלי. חלפו שעות, לא תרים טלפון למנכ"ל החדשות? תגיד לו 'זה רומן'? בערב תשלח הודעה שזה ספין פוליטי?", הוסיפה.

"אבי חימי עשה טעות בעניין הזה, טעות שלא מתאימה לעורך דין בסדר גודל שלו", טענה חסון, "היא מכחישה בקולה באופן חד משמעי שזה רומן. בהתחלה לא שאלתי אותה על רומן כי הוא לא טען את זה, אחרי שהוא טען את זה שאלתי אותה על הסכמה או לא הסכמה, אמרה 'לא בהסכמה'. כשזה קרה האירוע עם המכנסיים ומה שהוא עשה מול הווידאו, מה אישה ברומן עושה עם דבר כזה? שומרת לעצמה? מוחקת? זה יותר דפוס של נפגעת עבירה, היא גם שולחת לעורך דין הפלילי את הצילומים". 

לסיום נשאלה האם מאז הפרסום שלה פנו אליה עוד נשים, והשיבה: "בהקשרים מאוד מגוונים לגבי חימי, וכולל עורכי דין שסיפרו לי שכשהוא פרש באופן מפתיע מהמרוץ לראשות הלשכה, אדם בשיא כוחו, אתה עוזב את בור העוצמה הזה, כי מה קרה? אתה עכשיו בשיא הכוח שלך. הוא אמר לאחד מהם 'רק אל תגעו בענייני הנשים'. וכן, פנו אליי נשים, לא כאלה שחפצות כל כך לדבר ולהתפרסם, מספרות דברים בעייתיים בהקשר שלו, במגוון של נושאים. מגוון של דפוסי התנהגות". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM