אירוע מזעזע התרחש במהלך הלילה (בין חמישי לשישי) בגדרה, כאשר על פי החשד אישה בשנות ה-30 לחייה נאנסה על ידי אלמוני שהתפרץ לביתה. חוקרי משטרה ממשטרת מחוז שפלה הגיעו לזירת האירוע, ואספו ממצאים, זאת במקביל לתשאול האישה, שפונתה לקבלת טיפול רפואי. הכוחות החלו במצוד אחר החשוד בביצוע המעשה.

ניסיון אונס פוענח אחרי 10 שנים: הצהרת תובע הוגשה נגד החשוד
שב לסלון כשמכנסיו פתוחים: בן 55 נאשם באונס בת זוגו של שכנו

מבדיקת המשטרה עלה כי הילדים של האישה ישנו בחדרם, החשוד פרץ הביתה, נכנס לחדר האם וביצע בה אונס אכזרי, תוך שהוא מפעיל כוח וגורם לה לחבלות.

בעקבות המקרה, מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון, קיים הערכת מצב מיוחדת, יחד עם פיקוד מרחב שפלה וגורמי האח"מ. בתום הערכת המצב, הטיל מפקד המחוז את החקירה על היחידה המרכזית של מחוז מרכז, והנחה להפעיל את כל האמצעים, היחידות והיכולות, על מנת להגיע לחקר האמת בהקדם ומיצוי הדין עם החשוד.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע היום, בהזמנת ראש מועצת גדרה יואל גמליאל, לסיור בשטח האירוע.

ראש המועצה יואל גמליאל מסר: "התעוררנו לבוקר מזעזע שמטלטל את כל קהילת גדרה ואת כל מדינת ישראל. אנו עדים למחיר אוזלת היד של משטרת ישראל, אשר מפקירה פעם אחר פעם את ראשי הערים, תושבי מדינת ישראל ואזרחי ישראל. אנו עומדים בחזית המלחמה בפשיעה ואין לנו שום מענה מהגוף האמון לאכיפת הסדר והחוק. לא יכול להיות מצב שתושבי מדינת ישראל, אזרחים תמימים, יופקרו להילחם בגופם ובנפשם בפורצים, גנבי רכבים, שוהים בלתי חוקיים ובעבריינים אלימים".

עוד הוסיף כי "לצערי, תושבת גדרה שילמה מחיר כבד בגופה ובנפשה ואיתה קהילת גדרה כולה, אנו יוצאים למאבק ולא נעצור עד שמשטרת ישראל תשנה את תפיסת הפעלתה בערים בכל רחבי המדינה".

מקרה זה מצטרף לעוד שורה של מקרי אונס שאירעו בחודש האחרון: רק בשבוע האחרון דווח על מעצרו של הכדורגלן הברזילאי דני אלבס, אשר הואשם באונס אלים של אישה בת 23.