בתום מצוד שנמשך יותר מיממה, נעצר היום (שבת) על ידי חוקרי היחידה המרכזית של מחוז מרכז במשטרה חשוד באונס האם בגדרה, תושב הפזורה הבדואית, בן 22, כשהוא נמצא בשטחי איו"ש. יחד איתו נעצרו גם שישה מאחיו וזאת במטרה לבצע בדיקות להתאמת DNA שנאסף מזירת האונס ומהקורבן עצמה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

גורמים במשטרה ציינו כי "מקבלים את האירוע ומתלבשים עליו מתחנת יבנה אחרי טיפול בצורה מצוינת. מקימים צח"מ מיוחד בתוך הימ"ר , מקבלים כוחות מבצעיים ומעטפת של מעבדות מטא"ר שעובדות גם במהלך השבת . בודקים ממצאים טכנולוגיים, וממצאים שנאספו מהדירה. ניהול החפ"ק על ידי מפקד המחוז, שוטרים ממחוז ש"י, יחידת 33 בלהב 433".

במשטרה החלו את המצוד לפנות בוקר שבת ועשו שימוש באיכון של הטלפון של החשוד וממצאים נוספים. הנחת העבודה מלכתחילה היתה שהוא לא הגיע לפריצה רגילה אלא לבצע אונס ולאו דוקא את הקורבן. יחד איתו נעצרו שישה נוספים בהם אחיו ואביו והם חשודים בסיוע שלאחר מעשה ואולי אפילו בסיוע לפני המעשה ומתן מידע מוקדם לחשוד. 

המשטרה בחנה רכבים שעברו ומצלמות אבטחה בעיר. החלה להתמקד והבינה שמדובר בגורמים שעבדו בעיר ומדובר באותה משפחה. "אנחנו בכל הזמן מנהלים מצוד כדי לתפוס את כולם יחד בצורה מתוזמנת. אנחנו מסמנים חשוד אחד כמוקד ויחד עם מג"ב ויחידות מיוחדות מבצעים מעצר של החשוד ולאחר מכן במקביל מבצעים מעצרים של נוספים", ציינו. 

את הקורבן מלווה חוקרת שמתמצה בתחום והיא בקשר עם מפקד הימ"ר וראש הצח"מ שמעדכנים אותה בכל פרט ברגע אמת. "יש פה נפש שנרצחה ואנחנו מנסים לגונן עליה ככל שאפשר". במשטרה מציינים שהוא הופתע ממעצרו ולא התנגד. כוחות משטרה פועלים עדיין בשטח לביצוע מעצרים נוספים.