אל"מ במיל' זאב רז, יחקר היום (ראשון) תחת אזהרה, בחשד להסתה ואלימות, זאת לאחר שעוכב עקב הפוסט שפירסם ברשת שעורר סערה, בו התייחס לראש הממשלה בנימין נתניהו, וכתב: "ראש הממשלה בן מוות". הוא ייחקר ביחידת הסייבר בלהב 433. 

דניאל חקלאי, עורך דינו של רז, שוחח עם חיים לוינסון ודניאל רוט-אבנרי בתוכניתם ב-103FM, והתייחס לסערה: "הדברים פסולים מכל וכל, צריך לגנות אותם בתוקף ואין בכלל שום ויכוח, נקודה. אני מזכיר שהוא מחק את הדברים, אני מזכיר שהוא הסתייג מהם בדיעבד".  

הוא חזר לגנות את דבריו של רז, אך עם זאת ניסה להגן על הלקוח אותו הוא מייצג: "הדברים הללו לא היו צריכים להיכתב. אבל צריך לומר ביושר, מעבר לזה שהוא לא קרא לרצוח את נתניהו, חלילה, או את השרים שלו, חלילה, אלא דיבר מדם ליבו על הפיכה משטרית או דיקטטורה, הוא חזר בו". 

נתניהו: "שמענו איום לרצח של ראש ממשלה"; התבטאויות חמורות נגד נבחרי ציבור ייחקרו

בתוך כך, שר התקשורת קרעי הגיש תלונה במשטרה נגד זאב רז ודוד חודק על הסתה לרצח ראש הממשלה ושרי הממשלה: "לצערי, גורמי אכיפת החוק מתמהמהים, אף אחד מהמסיתים לא נעצר וגורמים נוספים כמו חולדאי מצטרפים למעגל ההסתה. הכתובת על הקיר והיא כתובה בדיו אדומה. יש להעניש במלוא חומרת הדין".

גם מנהל המחלקה המשפטית בארגון 'תורת לחימה', מיכאל כרמיאל, הגיש תלונה במשטרה נגד אל"מ (במיל) זאב רז, בגין דבריו נגד ראש הממשלה. בתלונתו ציין כרמיאל כי "אין צורך להכביר במילים על המסוכנות העולה מדבריו, זאב הינו אל"מ במיל', אשר מביעים קריאה מפורשת לרצח שרי ממשלה נבחרת ובראשם ראש הממשלה – קריאתו חמורה ומסוכנת עשרות מונים".

כאמור, הפוסט של רז עורר סערה, ונתניהו עצמו קרא לו "סכנה אמיתית לדמוקרטיה". עוד הוסיף נתניהו כי "בשבועות האחרונים אנחנו עדים לגל גובר של הסתה, מידי יום נחצים גבולות. נדמה היה שכל הגבולות נחצו באיומים על נבחרים ציבור ועליי, אבל מסתבר שלא - כי היום שמענו וחזינו באיום לרצח, איום מפורש לרצח של ראש ממשלה בישראל. אני יודע שיש ויכוח מה מסכן את הדמוקרטיה, אבל זה לא דבר שנתון לוויכוח - זו סכנה אמיתית לדמוקרטיה".

"אני מצפה מגורמי אכיפת החוק וגורמי הביטחון, שדיברו באופן ברור וחד בזמן הממשלה הקודמת על תופעות פחותות בהרבה בחומרתן, שייצאו לפחות באותה חומרה ובאותה בהירות נגד התופעה המחרידה הזאת. אני מצפה מגורמי אכיפת החוק לפעול באופן מידי נגד מי שמסית או מאיים ברצח, ואני גם מצפה מראשי האופוזיציה לדבר גם הם באותה תקיפות ובאותה עוצמה שדיברתי אני", ציין.