מעצרו של תושב הפזורה הבדואית, החשוד באונס המזעזע שאירע בליל חמישי האחרון בגדרה, הוארך בתשעה ימים נוספים. על פי החשד, הוא פרץ אל ביתה של הנאנסת, קשר אותה לעיני ילדיה, חסם את עיניה ואנס אותה בחדרה תוך איומי סכין.

כמו כן, מייחסת המשטרה לחשוד מעשה סדום. קודם לכן, שיחררה המשטרה את אביו וחמישה מאחיו שנעצרו אמש בחשד למעורבות וכן במטרה לבדוק את מידת התאמתם לממצאי ה-DNA שנאספו מהדירה בה התחולל האונס המזעזע, וכן מהקורבן. במהלך הדיון אמר נציג ימ"ר מחוז מרכז במשטרה: "הפורץ נכנס לבית, תקף ואנס בברוטליות קורבן לעיני ילדיה כשהם בוכים. 

אחת מקרובות משפחתה של הנאנסת, התראיינה היום (ראשון) ב"כאן רשת ב'", וסיפרה בכאב: "הנפש שלה נרצחה, הנפש של הילדים נרצחה". היא ציינה כי רק מאוחר יותר גילו המשפחה כי האישה עברה אונס, ולא רק שוד וסיפרה: "היה לידו הכול, כסף, תכשיטים והוא אמר שהוא לא בא בשביל זה. הגעתי לבית חולים שמעתי בעיקר בכי.

בתום מצוד שנמשך יותר מיממה: נעצר חשוד באונס המזעזע בגדרה
שכנתה של הנאנסת בגדרה: "האונס התרחש דלת לידי, מרגיש כמו בוקס בבטן"

עוד הוסיפה כי "אחד הילדים סיפר כמה הוא היה גיבור, הציל את אימא. הוא נלחם בו ונתן לו מכות, ילד בן ארבע, ובן שנתיים שלא ראה הכול, חוץ מידיים קשורות". עוד אמרה כי בן הארבע אמר לה: "איש רע נכנס אלינו הבייתה, היו לו עיניים רעות". 

"האישה ביקשה מהתוקף שייקח הכול - 'רק אל תפגע לי בילדים'". היא סיפרה כי האמא עברה לשכונה לפני מעט מחודש והוסיפה: "אנחנו רוצים תשובות, לא מבינים למה עשה את זה". היא אמרה בתקיפות כי "המשפחה לא תשתוק". 

כמו כן, חברה של האישה סיפרה ל"וואלה"!, כי "היא בטראומה מאוד גדולה ומנסה להתאושש, היא והילדים נמצאים בטיפול פסיכולוגי". השכנים סיפרו: "היא הייתה בשוק, לא יכלה לדבר יותר מדי".