האונס המזעזע שהתרחש בגדרה בסוף השבוע האחרון במהלכו החשוד פרץ לבית ותקף באלימות קשה אישה בת 30 אל מול ילדיה, העלה  לסדר היום את נושא הפריצות הרבות לבתים באזור שהתרחשו בחודשים האחרונים וטענותיהם של התושבים בדבר אוזלת ידה של המשטרה בטיפולן. בתוך כך, יושב ראש ועד תושבי שכונת גולדה בגדרה, איתיאל חלבה, שוחח על כך היום (ראשון) עם בן כספית ואריה אלדד ב103FM.

שכנתה של הנאנסת בגדרה: "האונס התרחש דלת לידי, מרגיש כמו בוקס בבטן"
"תסגרו את הדלתות. פרצו לדירה ואנסו אותי": פרטים חדשים מהאונס המזעזע בגדרה

חלבה התייחס לטענות בדבר הפריצות הרבות לבתי התושבים בעיר: "כמה חודשים אחרי שנכנסתי לבית שלי אני חוויתי פריצה, הפריצות לבתים הם על בסיס קבוע בשנה וחצי האחרונות. הטרדות של פועלים שמסתובבים ועושים ככל העולה על רוחם - הטרדות של נשים וגנבות מהסופרים, בשבוע שעבר בסופר שפתוח 24 שעות, באו ועקרו את הכספומט".

 באשר לאופן טיפולה של המשטרה בנושא אמר: "אנחנו מתארים לעצמנו שבמשטרה מנסים לעשות את מה שהם יכולים, אבל האבסורד הוא שלא קמה תחנת משטרה ושאנחנו כפופים למשטרת יבנה. זה אומר שגם המענה של השוטרים והפקחים שעובדים סביב השעון וקורסים - הוא מענה לא מהיר. במיוחד לאור העבודה שכרגע, בשנה וחצי האחרונות, השכונה עדיין בבנייה ויש פועלים שישנים כל השבוע בבניינים ומסתובבים בלילות ברחובות, הם מעבירים מידע לגורמים כאלה ואחרים". 

"לראייה, המקרה המזעזע הזה שקמנו אליו לפני יומיים, זה מקרה שאנחנו התרענו עליו. אנחנו בוועד ישבנו אצל יושב ראש המועצה ודרשנו פתרון. היה מקרה של אישה שהוטרדה ושלחה תמונה של החשוד שהטריד אותה. אני אמרתי לו - למה אתה מחכה? שיאנסו את הבת שלי? אנחנו דורשים פתרונות". הוסיף.

"אצלנו בקבוצות רצים סרטונים ששולחים אנשים שרואים שמנסים לפרוץ להם לבית. זה כל הזמן קורה. אני מתאר לעצמי שרובם באים מיהודה ושומרון. אולי רובם הגדול בא לעבוד כדי להרוויח את לחמו ולפרנס את המשפחה, אבל כמו ששמנו לב לצערי הרב - מספיק אחד שמעביר מידע או עוקב אחרי האנשים. זו המציאות שאנו חיים בה. אם היום אני יוצא מהבית רק כדי לקחת את הילדים שלים מבית הספר, יש לי פחד שהם יסתובבו ברחוב. הם פשוט עושים מה שבא להם". סיכם חלבה.