האונס המזעזע בגדרה: האם שנאנסה בברוטאליות מול ילדיה שלחה הערב (ראשון) הודעה בקבוצת הווטסאפ של השכונה בה היא מתגוררת ביישוב. לאחר ימים לא פשוטים, מאז נודע האונס המזעזע, הודתה לסביבה הקרובה שחיבקה וחיזקה אותה לאחר האירוע.

האישה כתבה כי "עכשיו קיבלתי את הטלפון שלי חזרה מהמשטרה. רק רציתי להגיד תודה לכל אחד ואחת מכם. תודה רבה רבה רבה מעמקי נשמתי! תודה על העזרה והנתינה. על זה שבזכותכם זה הגיע לתקשורת ותפסו אותו. תודה שבזכותכם יש לי כוח להתמודד עם המקרה. אין עליכם. אוהבת ומעריכה מאוד".

כאמור, מעצרו של תושב הפזורה הבדואית, החשוד באונס המזעזע שאירע בליל חמישי האחרון בגדרה, הוארך בתשעה ימים נוספים. על פי החשד, הוא פרץ אל ביתה של הנאנסת, קשר אותה לעיני ילדיה, חסם את עיניה ואנס אותה בחדרה תוך איומי סכין.

כמו כן, מייחסת המשטרה לחשוד מעשה סדום. קודם לכן, שיחררה המשטרה את אביו וחמישה מאחיו שנעצרו אמש בחשד למעורבות וכן במטרה לבדוק את מידת התאמתם לממצאי ה-DNA שנאספו מהדירה בה התחולל האונס המזעזע, וכן מהקורבן. במהלך הדיון אמר נציג ימ"ר מחוז מרכז במשטרה: "הפורץ נכנס לבית, תקף ואנס בברוטליות קורבן לעיני ילדיה כשהם בוכים.