לאחר פרסום שמו של החשוד באונס האם בגדרה, במשפחתו של ברכאת אבו-עסא, הצעיר בן ה-22 מהפזורה הבדואית שחשוד באונס, מזועזעים ומגנים את האירוע החמור.

הותר לפרסום: ברכאת אבו עסא הוא החשוד באונס בגדרה
"תסגרו את הדלתות. פרצו לדירה ואנסו אותי": פרטים חדשים מהאונס המזעזע בגדרה

פאיז אבו-עסא, פעיל חברתי מתל שבע, ממשפחתו המורחבת של אבו-עסא, מסר: "אני מגנה את האירוע. אנחנו מתביישים במעשה, זה נוגד את הדת והערכים שלנו. צריך להעניש אותו בחומרה במידה והוא יימצא אשם בבית המשפט".

משפחתו של אבו-עסא הוציאה הודעת גינוי רשמית בה נכתב: "בשם משפחתי אבו-עסא גום אבו מפרג׳ - אנחנו מגנים בתוקף את המקרה המצער של אונס האישה לעיני ילדיה. אנחנו נגד מקרים כאלה ומקווים שרשויות החוק יפעלו כראוי וכל נאשם יהיה מי שיהיה, ישלם את המחיר על הפשע המזעזע הזה. משפחתנו דוגלת בכבוד הדדי ומחיה משותפת וכואבת את כאב האישה. שנדע ימים טובים יותר אמן".

יצוין כי מדובר במשפחה גדולה שמתגוררת באזורים שונים. אבו-עסא מתגורר באום בטין ושאר המשפחה מתגוררת בתל שבע ובפזורות סביבה.

החשוד באונס בגדרה (צילום: מצלמות אבטחה)
החשוד באונס בגדרה (צילום: מצלמות אבטחה)

הבוקר, בתום בדיקות מקיפות של ממצאי הDNA בזירת האונס בגדרה ועל גופה של הקורבן, התקבלה התאמה מלאה ב-DNA שנלקח מאבו-עסא, שמעצרו הוארך בתשעה ימים. 

עוד קודם להארכת המעצר החליטו במשטרה לשחרר את אחיו ואביו של אבו-עסא וזאת לנוכח הידיעה שממצאי ה-DNA שנלקחו מהם לא עונים באופן וודאי לממצאים בזירה, ולפיכך החשד התמקד בחשוד המרכזי. במהלך הערב נמשכו הבדיקות ולקראת הלילה התקבלו הממצאים הסופים שקבעו התאמה מוחלטת, מה שקושר אותו לזירה ולאונס המזעזע והמחריד שארע בשישי לפנות בוקר, שעה שפרץ לדירת הקורבן ואנס אותה לעיני ילדיה באכזריות ובאיומי סכין.