הרצח המזעזע הבוקר (רביעי) בלוד הכה בתדהמה את בני משפחתה של הקורבן לידר סויסה, שכניה ואביה, המפנים ביקורת לכאורה וטוענים כי זה רצח שיכול היה להימנע. בתוך כך, החשוד, שכנה של סויסה, הודה בחקירתו כי תקף אותה.

"המלאך שלי הלך": לידר סוויסה נרצחה בביתה בלוד, שכנה נעצר

"היא התלוננה מספר פעמים על השכן שהטריד אותה. הוא היה מנתק את החשמל", אמרו השכנים. גיסה של סויסה סיפר כי אותו חשוד היה מציק גם לו בתקופה בה התגורר בבניין: "בארבע בבוקר היה נוקש לנו בדלת, טוען ששמע רעש. טרקתי לו את הדלת בפנים ומאז הוא החל להציק לי. מאז הוא היה מציק גם ללידר. כל תקופה של חודש-חודשיים היה מקיש לה בדלת ומתלונן על רעשים. לא התייחסנו לזה. לא האמנו שאירוע כזה יכול להידרדר לרצח. אנחנו בהלם".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

השכנים הוסיפו כי אותו שכן התנהג בצורה מוזרה, ככל הנראה בשל בעיות נפשיות, ולכן איש לא התייחס להטרדות שלו. אביה של סויסה סיפר: "הבת שלי הייתה מלאך, ילדה טובה שעזרה לכל אחד. בבוקר היא יצאה לדרכה עם אמה לטיפול פוריות, היא ירדה במדרגות ובמקום להגיע לטיפול נרצחה. אנחנו בהלם". הוא פרץ בבכי והוסיף: "הוא הטריד אותה הרבה זמן, היא התלוננה, אבל לא חשבנו שזה יגיע לרצח".

אחותה של סויסה, קורל, הוסיפה: "זה יכול היה להימנע. אני לא מאמינה שאני כאן באירוע רצח של אחותי. אמרנו למשטרה כמה פעמים שהוא מציק והם לא עשו עם זה כלום". במשטרה דוחים את הטענות ואומרים כי למעט דיווח אחד שהתקבל במוקד 100 על כיבוי החשמל בחדר המדרגות, דיווח ללא שם מתלונן ושם חשוד, לא התקבל דבר בעניין.