אישה בת 53 נמצאה הבוקר (ראשון) מחוסרת הכרה בביתה ברחוב הנשיא בלוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום דיווחו כי האישה אותרה ללא סימני חיים עם סימני אלימות ונאלצו לקבוע את מותה במקום.

בתוך כך, שוטרי תחנת לוד פתחו בחקירת נסיבות המקרה ועצרו את הגבר לאחר מרדף. על פי החשד, הבעל חבט בראשה של אשתו עם משקולות, ומיד לאחר מכן התקשר למשטרה ודיווח שרצח אותה. לאחר הדיווח, הוא עזב את הבית ונמלט. החשוד, תושב לוד בשנות ה-50 לחייו ובסיום חקירתו הוא יובא בפני בית המשפט בבקשה להאריך מעצרו. לבני הזוג שלושה ילדים בשנות העשרים והשלושים לחייהם.

כזכור, זהו רצח נוסף בלוד בימים האחרונים, כאשר בשבוע שעבר לידר סויסה בת 33, נמצאה ללא רוח חיים בחדר המדרגות בבניין מגוריה ברחוב סן מרטין בלוד. צוות מד"א שהגיע למקום איתר אותה ללא דופק ונאלץ לקבוע את מותה. על פי החשד, הוא הותקפה על ידי השכן שלה בידי מוט ברזל.

להלן הודעת ארגון משפחות נרצחים ונרצחות: "שוב התעוררנו לידיעה  על רצח נוסף של אישה על ידי בעלה. שוב נותרו ילדים יתומים. על הממשלה לנקוט בצעדים מידיים למיגור הטרור האזרחי המופנה כלפי נשים וליישם במלואה את התכנית שכבר גובשה  וממתינה רק ליישום.  הגיעה העת שהמדינה תפסיק לגלות אוזלת יד בכל הנוגע לחייהן של הנשים, ותשקיע את כל המשאבים הנדרשים לטיפול בגברים על כל רצף האלימות. אנו מביעים תנחומים לילדים ולמשפחה".