חמישה ימים אחרי מעצרם המתוקשר של חברי ארגון הפשיעה אבו לטיף, בצפון הוזעקו לפנות בוקר כוחות משטרה לעיר חצור הגלילית בעקבות תלונות שהתקבלו אודות נזקים שנגרמו למספר רכבים בחניון של בניין מגורים בעיר. השכנים שירדו מבתיהם אל החניון נדהמו לגלות כי אלמונים ניפצו את שמשות הרכבים והשאירו מנשרים עליהם הכיתוב "….. זה רק ההתחלה משפ׳ אבו לטיף״. 

רכבי יוקרה, שעונים ומזומן: הרכוש שנתפס בפשיטה על ארגון הפשע אבו לטיף
"מחולל הפשיעה העיקרי בצפון": מיהו ארגון הפשע אבו לטיף?

נציין כי אמש ניסו לארגן הפגנה אליה הגיעו כמה מאות בודדות של משתתפים וזאת על רקע מעצרו של ראש מועצת ראמה כמי שמעורב בפעילות הארגון. הבוקר לאחר שההפגנה לא צלחה בוצעה פעילות כנגד אזרחים חפים מפשע. במנשרים שבהם הורכבו מילים ממדבקות ככל הנראה כדי למנוע זיהוי כתבי יד נרשם. "עוצרים נשים ואנשים מכובדים זה רק ההתחלה... משטרה מושחתת ... אבו לטיף". 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

גורמים המעורים בפרטים התייחסו לאירוע. "אם אכן אותם מנשרים הושארו על ידי מי מהמקורבים לארגון הפשיעה שחבריו הבכירים ביותר נעצרו ברביעי שעבר ורכבי היוקרה שלהם נתפסו בידי המשטרה, מדובר במסר מאיים חד ומסוכן כשבו אותם גורמים, פותחים חזית מול המשטרה ומאיימים לכאורה לפגוע באזרחים חפים מפשע וברכושם".

זירת האירוע בחצור הגלילית (צילום: ללא)
זירת האירוע בחצור הגלילית (צילום: ללא)

תושב המקום מוסיף. "ארגוני פשיעה גדולים חרירי, בקרי, ג'ארושי, דומרני וגם לא של בני שלמה לא פוגעים באזרחים חפים מפשע . הצפון מהלך אימים תחת הארגון הזה , כולם פה מפחדים. הממשלה חייבת לעשות מעשה ולפעול לתיקון חוק שיתייחס רק לארגון הזה. המשטרה לא תוכל להתנהל מולם לבד. יש פה ארגון שהוא לא שוקט על שמריו ומסלים את הפעילות שלו וזו סכנה ממשית".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

נבהיר כי במהלך השנה האחרונה ניהלה משטרת ישראל מלחמת חורמה בארגון הפשיעה ״אבו לטיף״ ששמם נקשר בפעילות עבריינית עניפה בצפון לרבות גביית דמי חסות, מעורבות במכרזים ציבורים, אירועי ירי ורצח. ולאחרונה נעצרו חברי בארגון וחלק מראשיו, נתפסו כספים ורכוש,  מעצרם של חברי הארגון לרבות ראש הארגון שגם היה עצור בפרשה אחרת , הוארך בבית המשפט. 

מפקד המחוז הצפוני ניצב שוקי תחאוקה: "הפגיעה של הארגון באזרחים חפים מפשע, היא פעולה שפלה ופחדנית שלא תרפה את ידי משטרת ישראל שתמשיך להיאבק בארגון בכל האמצעים העומדים לרשותה ותוך רתימת כלל זרועות מערכת אכיפת החוק להכרעתו". במשטרה הבטיחו ללוות את אותם אזרחים שנפגעו באירוע מהבוקר.