חשד נוסף להתעללות במעון: תלונה הוגשה היום (ראשון) במשטרה נגד מעון לפעוטות בבת ים בחשד שהתינוקות בו חווים התעללות מצד מספר סייעות במקום. המשטרה פתחה בחקירה.

"הילד צרח את נשמתו": פרטים חדשים על החשד להתעללות במעון ברחובות
אם לפעוט שעבר התעללות בפסוטה על גזר הדין: "הרגשתי נבגדת"

על פי החשד, אחת הסייעות נצפתה הודפת את אחד התינוקות אל המזרן, הניחה תינוק אחר לישון מתחת לשולחן, ואת התינוקות האחרים כיסו בשמיכה עד מעל לראשם. האכלת התינוקות מתבצעת באותם כלים גם כשמדובר בתינוקות שונים ובמקרים מסויימים מענישות הסייעות את התינוקות כשהן מכריזות "תבכו גם שעות לא תהיה דייסה, היום אתה לא אוכל". במקרים אחרים נשמעו הסייעות כשהן מצמידות לשמות התינוקות כינוי גנאי בוטים ושפלים "המתרומם".

בשבוע שעבר לאחר שאימו של אחד התינוקות חשה בשינויים בהתנהגותו, היא הסליקה בתיקו האישי מכשיר הקלטה וזאת בידיעה שבתקופת החורף צוות הגן דואג לאחסן את התיקים בתוך המעון.  מספר אימהות נפגשו ונחרדו לשמוע את הדברים שעלו במהלך שעות היום במעון. בהקלטה עלה כי במשך שעות נותרו תינוקות בוכים בגן מבלי שאיש מהצוות ניגש אליהם. במקרים רבים הם נשמעו סופגים העלבות וכינויי גנאי משפילים, צרחות ואיומים לענישה.

עם החומר שבידיהן, ניגשו מספר אימהות לשיחה עם בעלת המעון ודרשו ממנו כי אם אין לה מה להסתיר שתחשוף בפניהן את מצלמות האבטחה במקום. בעלת המעון שיתפה מספר אימהות בצפייה בסרטונים ובעקבות הפרטים שעלו מיהרו מספר אימהות להגיש כאמור תלונה במשטרה.

מהסרטונים למדו ההורים כי במעון לגילאי ארבעה חודשים עד גיל שנה וחודשיים, הסייעות ובעלת המעון לא נכנסו במשך שעות וזאת מבלי לדעת מה עולה בגורלן של התינוקות. עוד עלה כי לא אחת נעדרת בעלת המעון מהמקום למשך שעות ארוכות וזאת מבלי לעדכן את ההורים תוך שהיא מותירה את המעון עם שתי סייעות בלבד.