עדות מטרידה: מקרה חריג אירע אמש במהלך שעות הערב, בכביש שבין דימונה לבאר שבע. על פי עדותם של בני זוג ל"מעריב", תושב הפזורה הבדואית עצר את רכבו ברמזור אדום, יצא וניסה להוציא אותם מרכבם. רכבו של החשוד אותר, ונלקח לחקירה בתחנת ערוער.

עם גביית עדות של המשטרה, התבררה זהות החשודים ושוטרי מרחב נגב מתחנת עיירות וערוער החלו בפעילות לאיתורם. ניסן, שנהג ברכב, סיפר: "עשינו שבת בדימונה ובדרך הביתה זה תפס אותנו, לא חשבתי שדבר כזה יקרה לי".  

"הדרום איבד את המשילות. הוא ניסה לפתוח את הדלת, דפק חזק על החלון. הוא בא במטרה לתקוף - כשהרמזור התחלף לירוק הוא עזב אותנו", הוסיף. 

עוד סיפר: "חברה שלי פחדה בטירוף, כשדיברנו עם המשטרה הקול שלה רעד. זה היה מאוד מבהיל, אם הייתי יכול הייתי דורס אותו - אבל בסוף עוד היו מענישים אותי. אי אפשר לדעת איך מישהו אחר היה מתמודד עם האירוע, נכנס להתקף חרדה או נוסע באור אדום מהפחד. העברתי למשטרה את המידע, באו לגבות מאיתנו עדות. גם אם יעצרו אותו אני לא מאמין שהוא יקבל עונש משמעותי, ישחררו אותו תוך יומיים. אין לי אמונה במערכת המשפט".

חבר הכנסת אלמוג כהן (עוצמה יהודית) מסר בתגובה: "לא נרפה ולא ינוח לרגע עד שהמשילות והביטחון האישי יחזרו לנגב, לא ניתן לפשע להשתלט על האזור, כבר כעת מתבצעות מהלכים שיניבו תוצאות בשטח בקרוב, אני זמין לכל בעייה של פשיעה, אם נתקלתם אל תהססו לפנות לצוות לשכתי בעניין".