חמש שנות מאסר בפועל ותשלום פיצויים לקורבנות בגובה של 160 אלף ש"ח, נגזרו היום (שני) על שרונה פרינץ, אשר הורשעה בשורה של עבירות מרמה וסיפורה נחשף בתוכנית "המתחזים" עם חיים אתגר. 

ביוני האחרון הגישה המדינה כתב אישום נגד פרינץ, אשר ייחס לה עבירות מרמה כלפי מספר קורבנות. היא הודתה במעשים והורשעה בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, ניסיון לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, התחזות, גניבה ושימוש במסמכים מזוייפים.

מכתב האישום, שהוגש על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה, עולה כי פרינץ (59), הכירה באינטרנט גבר ירושלמי, התחזתה בפניו לרופאה, ובמשך מספר חודשים קיבלה ממנו ומאמו עשרות אלפי שקלים במרמה. זאת בעקבות מצגי שווא שונים שהציגה להם, לרבות הטענה כי היא בהריון מאותו גבר.

בנוסף, קיבלה במרמה עשרות אלפי שקלים מגבר ירושלמי נוסף, שבפניו התחזתה לחולה במחלה קשה וטענה שזקוקה לעשרות אלפי שקלים על מנת לעבור טיפול בשווייץ שיציל את חייה. כמו כן, פרינץ ניסתה לקבל במרמה עבור עצמה דרכון ותעודת זהות ישראלים תחת שם כוזב, ולצורך כך הזדהתה בסניף משרד הפנים בירושלים באמצעות מסמכים מזוייפים. 

סגן נשיא בית משפט השלום בירושלים השופט ירון מינטקביץ', נימק את העונש בעברה הפלילי של הנאשמת, הכולל הרשעות במספר עבירות מרמה ובעובדה שריצתה בעבר מאסר ממושך בגין תיק מרמה נוסף.