פרשת השחיתות במשרד הביטחון: בית משפט השלום בראשון לציון האריך אמש (שני) את מעצרו של שרון דן, בעליהן של מספר חברות נוספות. דן הוא החשוד המרכזי בפרשה, ונחשד כמי שעמד בראש הקרטל בהקשר להטעיית מכרזים לבינוי ותשתיות במשרד הביטחון

יחד איתו האריך בית המשפט את מעצרם של 13 חשודים נוספים גם הם בשבעה ימים. נציין כי מחקירת היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (ילא"כ) בשיתוף משרד הביטחון, הממונה על הביטחון במלמ"ב ורשויות המס, עולה כי דן המזוהה כמקורב ומשויך לארגון הפשע של אבו לטיף, יצר לכאורה מצג שווא, זאת בתיאום ובניהול מערכת יחסים שוחדית מול גורמים במשרד הביטחון והגיש למכרזי בינוי הצעות ממספר חברות שהוא נמנה עם בעליהן.

עם זאת, בפועל הוא אינו רשום כמי שמחזיק במניות של אותן חברות. בדרך זו יצרו דן ואותם גורמים במשרד הביטחון מצג שווא, לפיו ישנן מספר מתמודדות באותם מכרזים בעוד שבפועל מדובר היה בקרטל שבראשו עמד דן עצמו והוא זה שהגיש את ההצעות במטרה לזכות באותם מכרזים.

כאמור, אתמול עשרות נעצרו ועוכבו בפרשה בחשד לעבירות שוחד עם גורמים באגף ההנדסה והבינוי של משרד הביטחון, בתמורה לקבלת מידע פנימי והטיית מכרזים בתחום הבינוי. שוטרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית בלהב 433, והממונה על הביטחון במערכת הביטחון ניהלו בשנה האחרונה חקירה סמויה, שהפכה לגלויה עם מעצרם של כל החשודים.