האם שנאנסה בגדרה נחשפה היום (חמישי)  בריאיון ראשון ל"מהדורה המרכזית" של חדשות 12 ושחזרה את רגעי האימה. "שמעתי רעשים מוזרים מתוך הבית. הלכתי לבדוק עם הבן הקטן שלי, ובמטבח אני רואה דמות ואני צועקת 'מי זה?'. בשנייה שאני צועקת, במקום לברוח, הדמות התקרבה לכיווני. בשניות הראשונות אני מנסה להתעמת, אולי מישהו ישמע, אולי מישהו יעזור לי".

האם שנאנסה בגדרה: "בזכותכם יש לי כוח להתמודד עם המקרה"
הותר לפרסום: ברכאת אבו-עסא הוא החשוד באונס בגדרה

"אני עם שלושה ילדים, ניסיתי לגונן על הילד הקטן שלי. אני צועקת, אני גוררת את הספות, אולי השכנים ישמעו. הילד שלי צרח ברקע. נשכתי אותו וניסיתי להתעמת איתו עד שהגעתי למצב שהוא אמר לי: 'אם את לא שותקת, אני ארצח אותך'. הפחד שלי היה שהוא ירצח את ילדיי ואותי - אז נכנעתי", הוסיפה.

ברכאת אבו-עסא, החשוד באונס בגדרה (צילום: ללא קרדיט)
ברכאת אבו-עסא, החשוד באונס בגדרה (צילום: ללא קרדיט)

עוד אמרה: "הוא קשר אותי בכל הגוף, ליד הילד הקטן. הוא אמר לי 'תרגעי, אני לא עושה לך כלום'. אמרתי לו שיש לי כסף בארנק, הצעתי לו הכל. הוא העלה אותי למיטה ורק אז הבנתי מה השלב הבא. אני זוכר את הבכי, חשבתי שהוא יפסיק. הייתי די קפואה בסיטואציה הזו. הוא הדביק לי דבק על העיניים, בדק שאני לא רואה כלום. אחרי שהוא הלך, אמרתי לבן האמצעי שלי 'תראה שהוא באמת הלך', הוא השיב לי בחיוב. ביקשתי ממנו לעזור לי לחתוך את החבלים והדבק. הייתי בלחץ, לא יידעתי איפה הבן אדם. בשלב מסוים הילד נחתך מהסכין. יש לי הרבה סימני שאלה - מה המניע, למה דווקא אני, מי עומד מאחורי הדבר הזה, מי שלח אותו?".