חשד לרצח: אישה כבת 27 נמצאה היום (שני) ללא רוח חיים ועם סימני חבלה על גופה בדירתה בנס ציונה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה קבעו את מותה במקום. בתוך כך, אחד מבני המשפחה שהגיע לדירה, מצא את הצעירה והזעיק את המשטרה, שעצרה את אחיה, בן ה-30, בחשד למעורבות באירוע.

הרקע לאירוע נמצא בבדיקה, ולא נרשמו בעבר תלונות או דיווחים של השניים. בנוסף, נבדק האם אחיה של הקורבן, שנעצר לאחר שהתבצר בחדרו, מוכר לגורמי אבחון ורווחה.

חובשי רפואת חירום במד"א דניאל קהלני ויהודה מרקוס סיפרו: "כשהגענו לדירה ראינו את האישה שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה. ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

חשד לרצח בראשון לציון (צילום: דוברות המשטרה)
חשד לרצח בראשון לציון (צילום: דוברות המשטרה)

הדס דניאלי ילין, מנכלית שדולת הנשים, מגיבה לרצח האישה בנס ציונה: בעוד הממשלה עסוקה בריסוק מערכת המשפט אישה שלישית נרצחה בתוך שבועיים. אישה נוספת שנאלצה לחיות תחת איום במעגל הכי קרוב אליה. 22 נשים נרצחו בשנה שעברה והכל ממשיך כרגיל. זו תזכורת חשובה לכך שנשים ממשיכות להירצח, ולא ממתינות לרפורמה משפטית כזאת או אחרת. לצערנו, הסירוב העיקש של ממשלת ישראל לחתום על האמנה הבין לאומית למניעת אלימות כלפי נשים אינה מאפשרת קידום תוכניות ושיתופי פעולה למיגור התופעה. אנחנו קוראות לשר לבטחון לאומי ולכל הגורמים הרלוונטים לשים את הנושא בראש סדרי העדיפויות, להעביר את חוק האיזוק האלקטרוני ולהקצות משאבים לטיפול באלימות כלפי נשים. אפשר להציל את הנרצחת הבאה.