מזה שלושה ימים שנרשמים אירועי ירי ברחבי ערערה, אשר הובילו לפציעתם של מספר בני אדם. הבוקר (שלישי) פורסם תיעוד דרמטי של תקרית, בה נראים חמושים כשהם מנהלים קרב יריות לאור יום, במהלכם נפצע באורח בינוני גבר כבן 50. צוות מד"א העניק לו סיוע רפואי באזור האירוע והוא פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. מחקירת המשטרה עולה החשד כי הרקע לאירוע הינו סכסוך משפחתי. 

צפו בתיעוד: דקרו אדם וגרמו לו לפציעות חמורות, שברו את רכבו ואיימו עליו
המלחמה באלימות: יש להטיל עונשי מינימום בשורת עבירות, ללא סמכות של ביטול או הקלה

בתוך כך, תושב היישוב נעצר בחשד להחזקת אמצעי לחימה בלתי חוקיים. החשוד, צעיר בשנות ה-20 לחייו, נעצר בתום מרדף שבוצע ביישוב והוא יובא היום בפני בית המשפט בבאר שבע, שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

תושב ערערה בנגב אמר ל"מעריב" בעילום שם: "המצב מאוד גרוע ומפחיד, מדאיג מאוד שדבר כזה קורה באור יום - שריפת מכוניות, אנשים שיורים ברחוב. אנחנו לא מרגישים שיש תחושת ביטחון בכלל. המשטרה מגיעה בסוף האירוע כשכבר כל החשודים בורחים".

בנוסף הושחתה מסעדה בעין עבדת. מהמשטרה נמסר כי החשד הוא ונדליזם.

סמי אלקרנאוי, בעל הנכס, אמר ל"מעריב":  "האירוע קרה לפני יומיים. המשטרה הבטיחה להקים נקודה משטרתית לפני כעשור. שום דבר לא יעזור, לא בן גביר ולא אף אחד. זה המערב הפרוע. נקווה שיתעוררו בזמן ויעצרו אותם - זאת פעם עשירית בשנה האחרונה. כל שלוש חודשים זה קורה. אין דין ואין דיין. אני חושד שזה פרוטקשן, דמי שמירה. הם אפילו לא אומרים".

המסעדה שהושחתה בעין עבדת (צילום: תמונה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
המסעדה שהושחתה בעין עבדת (צילום: תמונה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

שימוש  ביצירות לפי סעיף 27 א' לחוק זכות  יוצרים, תשס"ח 2007: מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים . אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני: [email protected]
בבקשה לחדול מעשיית השימוש ביצירה תוך ציון שם מלא מספר טלפון ובצירוף הצילום / התוכן.