מקרה רביעי בתוך כשבועיים: אישה כבת 40 נרצחה הערב (שלישי) באשדוד לאחר שהותקפה בביתה, כאשר על פי החשד חבלותיה נגרמו ע״י פטיש. היא פונתה תחילה לטיפול רפואי בבית החולים אסותא באשדוד ושם נקבע מותה. שוטרי תחנת אשדוד הוזעקו למקום ועיכבו לחקירה את בן זוגה הנוכחי, החשוד במעורבות באירוע. לאחר מכן עצרו את הגרוש של האישה.

בן הזוג התקשר למשטרה ודיווח שפגע באשתו, הוא גם יצר ככל הנראה קשר עם מד"א. כוחות משטרה גדולים שהגיעו למקום איתרו את בן הזוג ועיכבו אותו לחקירה. בעבר היו אירועים אלימים בין האישה לבין הגרוש שלה, עמו יש לה ילדים משותפים. בשלב הזה שני החשודים נמצאים בתחנת אשדוד.

ככל שהחקירה מתקדמת, מתהדקת החגורה סביב בן זוגה הנוכחי של הנרצחת. הוא זה שנמצא בזירה והוא זה שניסה ליצור קשר עם המשטרה (אך בטעות חייג 103 לשירות הכבאות, והם אלו שיצרו קשר עם המשטרה). החוקרים עדיין במקום וממשיכים לאסוף ממצאים, כוחות נוספים עושים סריקות ומתחקים אחר כלי הרצח שטרם אותר. על פניו נראה שלגרוש אין קשר לעניין.

חבט בראשה: הבעל התקשר למשטרה ודיווח שרצח את אשתו

פראמדיק מד"א עומר ויסמן וחובש רפואת חירום במד"א אלי הופמן סיפרו: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לדירה בבניין מגורים, ראינו את האישה שוכבת כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מחבלות בגופה. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישות ומתן תרופות ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א כשהיא במצב קשה".

כאמור, מדובר במקרה הרביעי תוך שבועיים בו אישה נרצחת בישראל על ידי גבר שהכירה, כאשר בשלושה מהמקרים החשוד ברצח הוא קרוב משפחתה, ובמקרה הרביעי מדובר בשכן. האירוע הזה אמור להדליק נורות אדומות, שכן הוא הופך לסוג של תופעה מחרידה בחברה. גורמים במשטרה מציינים: "עוד אירוע קשה מאוד, כאשר אישה מוצאת את מותה בנסיבות טרגיות של פגיעה על ידי האדם הקרוב אליהן". לא היו תלונות קודמות בין בני הזוג.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע לזירת הרצח באשדוד יחד עם מפקד מחוז דרום ניצב פרץ עמר ומפקד תחנת אשדוד סנ"צ אילן שושן. השר בן גביר אמר: "הלב נחמץ להגיע לזירות אירוע כאלה. אני מגיע גם למקומות האלו כדי שתהיה כאן אמירה, זה בשיא החשיבות, והמשטרה מונחת לטפל בזה בצורה נחושה. המשטרה עשתה כאן עבודה מהירה מאוד ועצרה כאן חשוד במעשה ואני מקווה שיהיה גם פענוח".

הדס דניאלי ילין, מנכ"לית שדולת הנשים, הגיבה לרצח: "אנחנו במצב חירום. עוד לא הספקנו להתאושש מהחדשות של אתמול, ועוד אישה נרצחה בביתה. ארבע נשים נרצחו בשבועיים האחרונים ו22 בשנה שעברה. והשר לבטחון לאומי, שאחראי על מיגור האלימות, שותק. אנחנו קוראות לשר בן גביר לקיים דיון חירום דחוף עם גורמי המקצוע ולגבש תוכנית אופרטיבית להתמודדות עם האלימות הגוברת נגד נשים. יש הרבה מה לעשות. מקידום חוק האיזוק האלקטרוני דרך הצטרפות לאמנה הבין לאומית למניעת אלימות כלפי נשים ועד הכשרות והקצאות תקנים למאבק. אפשר להציל את הנרצחת הבאה. זה במשמרת שלך".

ורדית דנציגר, מנכ״לית עמותת ל. א לאלימות נגד נשים, אמרה בתגובה: ״ממשלת ישראל חייבת ליישם את התוכנית הלאומית לטיפול באלימות נגד נשים, להשקיע משאבים ולהתייחס לתופעה כאירוע חירום, כדי למנוע את הרצח הבא״.

מהמנהל לשירותים חברתיים נמסר: "המשפחה מוכרת למנהל לשירותים חברתיים. עם היוודע האירוע הטרגי, עובדים.ות סוציאליים.ות מהמינהל לשירותים חברתיים בעיריית אשדוד, נמצאים עם המשפחה ונותנים את הליווי, הסיוע והתמיכה ברגעים הקשים האלו".