פולינה וייסמן בת ה-41 היא האישה שנרצחה אמש באשדוד - כך הותר היום (רביעי) לפרסום. כזכור, וייסמן נרצחה אתמול בשעות הערב בדירתה לאחר שגבר הכה בה באמצעות פטיש, ונמלט מהזירה. בן זוגה הנוכחי, הגרוש שלה ואדם נוסף נעצרו בחשד למעורבות באירוע.

כאמור, חשוד נוסף תושב הדרום בשנות ה-20 לחייו נעצר הלילה בחשד שהיה מעורב ברצח האישה באשדוד. שלושת החשודים עד כה יגיעו לבית המשפט השלום באשקלון להארכת מעצרם, וביניהם גם הגרוש החשוד, גם בן הזוג וגם הנעצר השלישי.

על רקע מקרה הרצח הרביעי של אישה בשבועיים האחרונים, ארגוני הנשים פנו בדחיפות במכתב לשר איתמר בן גביר בקריאה להשלים את החקיקה של חוק איזוק אלקטרוני שיכול להציל את חייהן של נשים החיות תחת אלימות.

במכתב הן כתבו: ״מקרי הרצח האחרונים מחייבים אותנו לעצור ולהפנים שקיים היום כשל מערכתי חמור, ושישראל זקוקה לחקיקה שהוכחה כיעילה במדינות אחרות כדי להבטיח לנשים וילדים במדינה סביבת חיים בטוחה.״ עוד הוסיפו הארגונים: ״אנו דורשות ודורשים ממך לקחת אחריות על מאות אלפי נשים וילדים החיים היום בישראל תחת טרור פיזי, כלכלי ורגשי ולעשות כל שביכולתך כדי למנוע את הרצח הבא - על שולחנך יושבת הצעת החוק הממשלתית של משרדך לאיזוק אלקטרוני שעברה בקריאה ראשונה בכנסת הקודמת. בכוחך להעלות כבר בשבוע הבא את הצעת החוק לדין רציפות. האיזוק האלקטרוני לא רק יגן על נשים אלא יהפוך את המשוואה ומנשים שמסתתרות וחוששות לחייהן הוא יאפשר לרשויות אכיפת החוק להגן עליהן.״