כתב אישום הוגש היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד שני שטרית, בן 40 מדימונה, בגין ניסיון רצח של סוחר תכשיטים. על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד שולי רוטשילד, בין שטרית לקורבן הייתה היכרות קודמת על רקע עיסוקם בתחום התכשיטים והשניים אף ביצעו ביניהם עסקאות קודמות של מכר זהב.

לפני כחודש קבע שטרית להיפגש עם הקורבן בשוק העירוני בבאר שבע על מנת למכור לו תכשיטי זהב. לאור האמור, אסף שטרית את הקורבן, שנשא שקית ובתוכה תכשיטי זהב וכסף מזומן בסך של כ-87,000 שקלים. לאחר שהקורבן עלה לרכב, החל דין ודברים בין השניים אז שלף שטרית סכין לעבר המתלונן והחל לדקור את הקורבן בחלק גופו העליון. אז פתח הקורבן את דלת הרכב באמצע הכיכר, קפץ מהרכב בעודו אוחז בליבו ושותת דם והחל ללכת חזרה לכיוון השוק. בשלב זה שטרית עזב את המקום במהרה ברכבו ונסע לכיוון דימונה, עיר מגוריו. 

עוברי אורח בשוק ובעלי החנויות במקום, אשר הבחינו במצבו של הקורבן, הזעיקו את המשטרה ואת מד"א למקום. בעקבות האירוע אושפז הקורבן בבית החולים ונכון למועד הגשת כתב האישום הוא טרם יצא ממצב של סכנת חיים. לחשוד יוחסו עבירות של ניסיון רצח והחזקה ושימוש בסמים לאחר שבעת מעצרו נתפסו בחזקתו סמים.