שוב רצח בלוד החמישי במספר בשבועיים האחרונים והשלישי במגזר הערבי. נדאל סרסור, תושב לוד כבן 30 אותר ללא רוח חיים במבנה נטוש בשכונת הרכבת בלוד ובתום בדיקות של המעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ) של המשטרה נקבע כי הוא נורה למוות.

במשטרה לא יודעים עדיין האם מדובר ברצח מהיום אולם , ההערכה הינה כי מדובר באירוע מהימים האחרונים וכי הקורבן בראשו במקום. סרסור, מוכר למשטרה מתחום עבירות הסמים והוא גם ריצה עונשי מאסר בגין עבירות אלו.

במוקד 100 של המשטרה התקבל דיווח אודות גופת אדם המוטלת בתוך מבנה נטוש ולמקום הוזעקו כוחות משטרה גדולים מתחנת לוד וממחוז המרכז. תחילה לא היה ברור באם מדובר ברצח שכן הגופה היתה מוטלת על פניה ולא נמצאו סימנים חיצוניים.

בתוך כך, חוקרי הזיהוי הפלילי ושוטרי תחנת לוד אספו ממצאים בזירה ובהתאם לממצאיה, בדגש על סימנים פורנזיים ובליסטים, עלה כי עפ"י החשד הקורבן נורה למוות. 

מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון, סיים הערכת מצב בלוד,בכוונת המשטרה להעביר את גופת הקורבן אל המכון לרפואה משפטית לצד המשך איסוף ממצאים בזירה וסביבותיה, לבחינת הרקע והנסיבות.

בנוסף, הנחה מפקד המחוז להמשיך באכיפה מוגברת בערים רמלה ולוד למען בטחון הציבור, באמצעות מיפקדה הפועלת בשבועות האחרונים בתא השטח בשילוב אמצעים טכנולוגיים ויחידות משטרה מבצעיות, שכאמור חשפו עד כה עשרות כלי נשק, סמים ותחמושת והביאו למעצרם של עשרות חשודים.

הרקע לאירוע טרם הוברר.