פרטים חדשים הותרו היום (חמישי) לפרסום על רצח פולינה וייסמן בת ה-41 באשדוד, מהם עולה כי הצעיר בן ה-22 שנעצר בחשד לרצח הודה במעשה ושחזר אותו. מעצרו הוארך. 

הותר לפרסום: פולינה וייסמן בת ה-41 היא האישה שנרצחה אמש באשדוד

מהחקירה עלה כי אותו צעיר בן 22 שהגיע לקבל מסאז' וטען לא היה מרוצה מגובה התשלום וככל הנראה ניהל ויכוח עם המנוחה פולינה וייסמן, תקף אותה באכזריות באמצעות פטיש ובעת שבן זוגה הגיע למקום ניסה לתקוף גם אותו, אלא שבן הזוג נמלט על נפשו והחשוד נמלט מהזירה אחרי שפצע את המנוחה באורח אנוש.

חקירת רצח פולינה וייסמן באשדוד (צילום: דוברות המשטרה)

מרחב לכיש של המחוז הדרומי במשטרה, פתח בחקירת מקרה הרצח של פולינה וייסמן כבת ה 41 בעיר אשדוד, לאחר שכוחות המשטרה הוזעקו אל ביתה, שם היא אותרה כשהיא פצועה באורח אנוש, ומותה נקבע בבית החולים.

בזכות חקירה מהירה שניהלו חוקרי מרחב לכיש במשטרה הצליחו לעצור זמן קצר לאחר הרצח את בן זוגה הנוכחי של המנוחה, הגרוש שלה ולאחר בדיקות וחקירה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים לבצע גם את מעצרו של הצעיר, תושב אבן שמואל, שהודה בסופו של דבר ברצח.

הכל החל מדיווח של בן הזוג שחייג בטעות למוקד 102 של שירותי כבאות והצלה ואלו העבירו את הדיווח לפיו בדירה באשדוד מוטלת אישה פצועה מדממת. מיד עם הגעת השוטרים למקום סיפר להם בן הזוג כי צעיר שהיה בדירה הלם בראשה בפטיש.

בן הזוג ששהה בדירה לצד גופתה של בת זוגו, נעצר על ידי השוטרים כחשוד במעורבות ברצח. בחקירתו סיפר בן הזוג כי נמלט מהדירה אחרי שהרוצח ניסה לפגוע גם בו כשהוא רעול פנים. 

חוקרי המשטרה ערכו בדיקות ראשונות וביצעו בנוסף גם את מעצרו של הגרוש של המנוחה ששהה בבית הוריו בבת ים.

החוקרים ערכו בדיקות מעבדה פורנזיות, עשו שימוש באמצעים טכנולוגיים מתוחכמים והצליחו במהלך הלילה להתחקות אחר עקבותיו וזהותו של הצעיר בן ה–22 תושב אבן שמואל, שנעצר בחשד לרצח.

תחילה בחקירתו הכחיש החשוד כי רצח את המנוחה, סיפר כי היה במקום אולם לא היה מעורב באירוע ולדבריו מי שרצח אותה היה בן הזוג שנותר בדירה כביכול. מאוחר יותר נשבר בחקירתו, הודה ואף הובא לזירת הרצח, שם שחזר את מעשיו למול מצלמות המשטרה.

מחקירת המשטרה עולה, כי ביום הרצח, התקיים לפי החשד מפגש בין החשוד לקורבן מבלי שהייתה ביניהם היכרות מוקדמת, והתגלע בין השניים ויכוח לכאורה על רקע כספי, שבמהלכו עזב החשוד את דירת הקורבן, ושב אליה לאחר זמן קצר, שם תקף אותה לפי החשד באמצעות חפץ חד ו/או קהה וגרם למותה.

עורך הדין עלי אבו לבן, שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את החשוד ברצח, אמר: "המידע שהתפרסם הוא חלקי ומצייר תמונה שגויה. היחידה החוקרת מבקשת דלתיים סגורות ובאותה הנשימה מדליפה חלק מפרטי החקירה לצורך יחסי ציבור. לגופו של עניין, ראוי שהיחידה החוקרת תקפיד ותשמור על זכויות החשוד, לדוגמה, כשהוא מבקש להתייעץ עם עורך דינו, שיאפשרו לו זאת ובוודאי לא ימנעו זאת ממנו. חבל שהיחידה החוקרת התנהלה אחרת בחקירה של תיק כה חמור".

כאמור, בית משפט השלום באשקלון, נעתר אתמול לבקשת המשטרה, והאריך את מעצרו של החשוד ברצח, עד לתאריך ה 2.3.23.