ההתעללות ב"משפחתון של טולי" ברמלה: גזר דין ניתן היום (חמישי) בביהמ"ש המחוזי בלוד לסייעות רוחמה סעד, נירית שוויד, אורלי שרגני וחני צאצאשווילי מ"המשפחתון של טולי רמלה": חמש שנות מאסר בפועל לרוחמה סעד ופיצוי בסף 70 אלף שקלים, 4.5 שנות מאסר על נירית שוויד, 4 שנות מאסר בפועל לאורלי שרגני, ו-3.5 שנות מאסר בפועל לחני צאצאשווילי.

הסייעות הודו ב-28 אישומים הכוללים עשרות עבירות של התעללות ותקיפת הקטינים בגן. מתוך גזר הדין: "נאשמת 1 רוחמה סעד ביצעה 69 עבירות ולאחריה נאשמת 2 נירית שוויד עם 46 עבירות, נאשמת 3 אורלי שרגני ביצעה 41 עבירות ונאשמת 4 חני צאצאשווילי ביצעה 32 עבירות. יש משום אכזריות מהפקת הנאה מסבל של פעוטות".

כזכור, בחודש יולי 2022 בית משפט מחוזי מרכז הרשיע את ארבע הסייעות ב-28 עבירות של התעללות ותקיפה של קטינים. לסייעות, רוחמה סעד (37), נירית שוויד (46), ננה (חני) צאצאשווילי (50) ואורלי שרגני (37), יוחסו עבירות של התעללות בקטין; תקיפת קטין הגורמת חבלה; תקיפה סתם וניסיון לתקיפה סתם. כמו כן, לסעד שוויד יוחסה גם עבירת הפרת חובה על ידי אחראי.

במסגרת הסדר טיעון, שנחתם בין הצדדים, הגישה עו"ד יעל תרם מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי), כתב אישום מתוקן כנגד הנאשמות. מכתב האישום המונה עשרים ושמונה אישומים עולה כי במהלך התקופה הרלוונטית לכתב האישום, בהזדמנויות רבות ושונות במהלך עבודתן בגן ובתדירות כמעט יומיומית, תקפו הנאשמות תינוקות ופעוטות בגן.