חשד להתעללות בפעוטות במעון באופקים: משטרת ישראל פתחה בחקירה נגד מטפלת בשנות ה-60 בחשד להתעללות בפעוטות במעון בעיר אופקים. עשרות הורים הפגינו הערב (חמישי) מול ביתה. 

החקירה נגד המטפלת התנהלה בימים האחרונים כחקירה סמויה בעקבות מידע שהתקבל במשטרה בחשד להתעללות בפעוטות. עם המעבר לחקירה גלויה נחקרה החשודה, תושבת אופקים בשנות ה-60 לחייה, ובסיום חקירתה היא שוחררה לביתה בתנאים מגבילים. במסגרת החקירה נגבו עדויות ונאספו ממצאים, החקירה נמשכת.

ת', אחד ההורים סיפר ל"מעריב": "ראיתי תמונה של הילד שלי בתוך חדר סגור ושמו עליו חפצים. הלכתי ישר אחרי זה להגיש תלונה במשטרה. אתה לא יודע איך להרגיש באותו רגע, אני פגוע. הילד שלי הוא יהלום, החיים שלי נעצרו. כשאתה שומע על זה בחדשות אתה לא מאמין שזה יגיע גם אליך".

אסתי, אם לילד בגן סיפרה: "שבועיים יש חקירה והמשטרה לא סיפרה להורים. הילד שלי נמצא שנה וחצי בגן, הבוקר הסייעת סיפרה לי שהגננת הייתה מטיחה את הילד על המשטח החתלה וצועקת עליו. הוא היה בוכה את החיים שלו עד שנרדם. הסייעת סיפרה לי שבהקלטות הגננת קראה לילד שלי אוטיסט וזומבי. הוא היה יושב בשקט ורואה טלוויזיה ולקחה אותו בכוח כי היא לא אוהבת שהוא צופה בטלוויזיה. הוא בן שנה וחצי, שלא תיגע בו".

א', אם לילדה בגן סיפרה: "יש סרטונים שלה מאכילה אותה בשכיבה, שמה לה יד על כל הפנים ומאכילה אותה בכח בזמן שהילדה צורחת. היא קראה לילדים בשמות גנאי".