עו״ד תת-ניצב בדימוס זיוה אגמי כהן שהייתה מפקדת היחידה לחקירות הונאה במשטרת ישראל, אומרת כי אם השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, היה מבקש לעבוד כשומר בתחנת משטרה, "הוא היה נפסל לתפקיד בגלל עברו הפלילי". בראיון עם משה נסטלבאום, באירוע שבתרבות של עירית הרצליה, אמרה תת ניצב בדימוס אגמי כהן כי "התערבותו של השר בן גביר במערכת הפיקוד במשטרה מבזה את המשטרה ואת המפכ״ל".

לדבריה, מדובר בשר "שסיפח לעצמו לכאורה סמכויות שהן בסמכות המפכ״ל בלבד". הבכירה לשעבר אמרה כי "אם המפכ״ל מתווה קו למשטרה והשר מתווה מדיניות שונה שהיא פוליטית, נוצר מצב שגוף אכיפה הופך להיות פוליטי, מה שלא יעלה על הדעת". היא הוסיפה, כי "בתקופה שבה היא שימשה כמפקדת היחידה לחקירות הונאה, מי שהיה השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', לא התערב בחקירות המשטרה".

עוד אמרה כי "השר בן גביר לא מבין את המשמעות של התערבות בחקירות המשטרה, ולא יעלה על הדעת שהמשטרה תדווח לו  את מי היא חוקרת,  ולמי היא מאזינה בהאזנת סתר. לדבריה "דרישה כזאת היא דיקטטורה מסוג אחר. קיימים לחצים פוליטיים קשים על המשטרה, בכל חקירה שהיא משמעותית, בעיקר כאשר מדובר בחקירה של אישיות פוליטית".

תת-ניצב בדימוס אגמי כהן אישרה ש"קידומם של קצינים שאינם משתפים פעולה עלול להפגע, ובכל ארגון יש פוליטיקה פנימית, והוסיפה ש״ככל שאתה עולה בדרגה אתה נחשף אליה יותר". בסיום, אמרה כי "השר בן גביר לא מבין את המשמעות של התערבות בחקירות המשטרה, ולא יעלה על הדעת שהמשטרה תדווח לו  את מי היא חוקרת, ולמי היא מאזינה בהאזנת סתר, דרישה כזאת היא דיקטטורה מסוג אחר״.