בית משפט המחוזי באר שבע גזר היום (שלישי) על תומר אלפסי בן ה-24 עונש של 29 שנות מאסר בפועל ו-18 חודשי מאסר על תנאי. בנוסף אלפסי יפצה את משפחתו של בוחניק ב-258 אלף שקלים, זאת לאחר שהורשע ברצח האכזרי של נדב בוחניק, צעיר בן 20 באשדוד. האירוע הקשה תועד במצלמות האבטחה בעיר. על פי כתב האישום, בפברואר 2020 אלפסי עקב אחרי בוחניק כשהוא רוכב על אופנוע באשדוד, דרס אותו ולאחר מכן דקר אותו מספר פעמים, זאת בעקבות סכסוך מוקדם בינו לבין בוחניק.

ליליאן בוחניק, אימו של נדב ז"ל אמרה לאחר גזר הדין: "שום דבר כבר לא יחזיר לי את נדב, אבל אני פה להשמיע את הקול שלו. אי אפשר לנשום לרווחה, סוף מעשה במחשבה תחילה. תודה לבית המשפט".

עדן, אחותו של נדב, אמרה: "לא משנה כמה הוא יקבל, קיבל 29 שנה, זה לא יחזיר את הילד, לא משנה איזה עונש הוא יקבל, תודה למערכת המשפט שהוציא האת הצדק לאור, אבל להחזיר את הילד זה לא יחזיר".

עו״ד חן עסיס לביא מפרקליטות מחוז דרום ניהלה את שלב ההוכחות, על פי עובדות כתב האישום, פגע אלפסי בעוצמה עם רכבו באופנוע בו רכב בוחניק באשדוד, ובעודו מוטל על הכביש כתוצאה מהפגיעה, דרס אותו עם הרכב. לאחר מכן, יצא אלפסי מהרכב ולאחר מאבק, שלף סכין ודקר את בוחניק שלוש דקירות, שגרמו למותו.

השופטים יעל רז-לוי, גילת שלו ואהרון משניות קבעו בהכרעת הדין כי ״אלפסי דקר את בוחניק מעל לכל ספק סביר מתוך כוונה לגרום למותו. אדם שנוסע במכונית מרצדס, ומתנגש במכוון באופנוע שנוסע לפניו, צריך לקחת בחשבון את האפשרות שהפגיעה ברוכב האופנוע תהיה קטלנית. הדברים אמורים ביתר שאת בנסיבות שלפנינו, כאשר לאחר שהמנוח שרד את ההתנגשות והושלך לכביש בעקבות הפגיעה בו, הנאשם יצא ממכוניתו ובמקום להושיט עזרה למנוח, הכה אותו באכזריות בכל חלקי גופו, ולאחר מכן שלף סכין ודקר אותו בפלג גופו העליון, ודקירה נוספת עמוקה מאוד של 7.5 ס״מ באזור הבטן באיברים פנימיים. מדובר בהתנהגות שיש בה כדי ללמד על נחישותו של הנאשם לפגוע פגיעה קשה במנוח, שהלכה והסלימה, עד כדי דקירתו של המנוח, באמצעות חפץ חד שהיה בידו, שתי דקירות קטלניות שגרמו למותו, ולכן מדובר בנסיבות שמלמדות על כוונתו של הנאשם ורצונו להשיג תוצאה זו".