עו"ד בן מעוז, פרקליטן של שלוש מהמתלוננות בפרשת ישראל אור, שתיים מתוכן כלולות בכתב האישום, שוחח היום (רביעי) עם ענת דוידוב וגדעון אוקו בתוכניתם ב-103FM אודות כתב האישום, ההליך המשפטי, ועל מתלוננות נוספות שאינן כלולות בכתב האישום.

בחשד לעבירות מין: הצהרת תובע תוגש נגד איש העסקים ישראל אור

בפתח הראיון אמר עו"ד מעוז: "אני מרוצה מכך שישראל נמצא מאחורי סורג ובריח, ואשמח יותר אחרי שההליך המשפטי יתקדם ונשמע את גזר הדין. אנו מצפים לעונש מאסר ממושך. במהלך החקירה שהייתה לא פשוטה וכללה עימותים של מרשותיי מול ישראל, היה קשה, והן חזרו להתמודד עם אותן רגעים קשים, אך הן עשו את באומץ רב. מכאן הפרקליטות אמורה להמשיך לנהל את זה בצורה מיטבית. אנו רואים שיטתיות בהתנהלות שלו, הוא עשה שימוש בסמים על פי מה שמיוחס לו, לרוב בסם אונס, זה תמיד התחיל בחיזור, כולן מתארות אותו כאדם שרמנטי ולבבי בהחלה, עד שזה מתהפך".

הפרקליט מעוז המשיך וסיפר: "הן מטופלות, פגועות נפשית קשה מאוד מהאירועים שחוו, המצב הוא קשה, אין דרך אחרת לתאר את זה. הסברתי להן שזה תהליך לא פשוט, גם הוא עצמו לא הקל עליהן והמשיך להכחיש, הן לא נזכרו עכשיו, כבר אחרי האירוע הטיחו בו את הדברים. הוא נשאר עם גרסאות הזויות על שכולן רצו להתחתן איתו. יש מתלוננת נוספת שמפאת מורכבות האירועים עדיין לא נכללת בכתב האישום, אני מניח שהוא יתוקן והיא תצטרף. יש כשמונה-תשע מתלוננות, חמש בכתב האישום". 

תגובתו של אור תובא לכשתתקבל במערכת 103FM.

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM.