הפרקליטות הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד שני תושבי נתניה, שלו סעדה וציון אלמו בשנות ה-20 לחייהם, לאחר שדקרו אדם על רקע סכסוך כספי. כתב אישום נוסף הוגש נגד חיים אלמו, תושב נתניה גם כן, שסייע לאחר המעשה.

האירוע התרחש לפני כשבועיים, אז נדקר ונורה גבר בשנות ה-30 לחייו סמוך לדוכן אוכל בנתניה ופונה להמשך טיפול רפואי כשמצבו מוגדר בינוני. מכתב האישום עולה כי אחיו של שלו סעדה פנה לאותו אדם וביקש שיחזיר את כספים שהוא חייב לו. כשהחובות לא הוחזרו, פנה אליו סעדה עצמו בדרישה שיסדיר את החוב. 

עוד עלה כי כחצי שנה לאחר מכן, פנה אלמו גם כן למתלונן, תוך שהוא מציג עצמו כשותף של יצחק אברג'יל. המתלונן השיב שהם יוחזרו ישירות לאחיו של סעדה. בחודש שעבר ובצהריי היום, הגיע הגבר כאמור לדוכן האוכל בנתני, כשדקות לאחר מכן הגיעו למקום גם סעדה ואלמו כשהם מצוידים בסכינים יפניות ובאקדח.

כתב האישום מציין כי השניים תקפו אותו בגבו ולאחר מכן גם בראש ובפניו. בעקבות כך, נמלט  המתלונן מאחורי דלפק ואחז בסכין שהייתה שם כדי להתגונן. בהמשך, סעדה ירה במתלונן ופגע ברגלו, אולם כשניסה להמשיך בירי נתקל בתקלה לא ברורה ונמלט מהמקום. במקביל, אלמו ניסה לדקור את המתלונן, אולם חדל ממעשיו לאחר ששאדם שהיה במקום הרחיק אותו, ובהמשך נמלט גם כן.

עוד צוין כי לאחר כמה ימים בהם נמלט, המשטרה איתרה את אלמו כשהוא מסתתר בביתו של חיים אלמו. בזמן שהסתתר בדירתו, כתב לו חיים בין היתר: "תהיה בשקט אל תזיז כלום... כאילו אין אף אחד בבית... ציון, הם יודעים שאתה שם התקשרו לשרית עכשיו, אמרו לה אנחנו מחכים פה לא זזים היום". עוד עולה מכתב האישום שבדירתו של שלו נמצאו כ-23 גרם של קוקאין.

כתב האישום מייחס לשלו וציון עבירות של חבלה בכוונה מחמירה בצוותא חדא, החזקת סכין שלא כדין וקשירת קשר. לשלו מיוחסות גם עבירות של נשיאת נשק ותחמושת והחזקת סמים שלא לצריכה עצמית. לחיים אלמו מיוחסת עבירה של סיוע לאחר מעשה. בנוסף, הוגשה בקשת מעצר עד תום ההליכים כנגד שלו וציון.