הפשע משתולל: חמש משאיות הוצתו הלילה (בין שבת לראשון) בלב העיר רמלה. לוחמי כיבוי האש הצליחו להשתלט על השריפה ולמנוע התפשטותה למוקדים נוספים, לא היו נפגעים.

צוותי הכיבוי של תחנת איילון שהוזנקו למקום הבחינו בחמש משאיות בוערות כאשר הלהבות מאיימות על מיכלי סולר הממוקמים בקרבת מקום ועל רכבים נוספים. לוחמי האש פרסו קווי תקיפה וחתרו למגע עם הבעירה ובמקביל פעלו להגנת מיכלי הסולר והגנה למניעת התפשטות השריפה למוקדים נוספים. תוך זמן קצר הושגה שליטה על הבעירה. כאמור, האירוע הסתיים ללא נפגעים. 

הראל שוהם, המועמד לראשות העיר רמלה, מסר בעקבות ההצתה: "חלק מסדרת הצתות ונדליזם ופריצות לבתי עסק בעיר והוא חלק מגל טרור כלכלי, שאינו נפרד מגל הטרור הרצחני". הוא הוסיף: "שוב זה קורה. חוסר ביטחון שהפך לשגרה של תושבי רמלה. אירוע נוסף הלילה של הצתת משאיות. אירוע שמצטרף לעשרות אירועי הצתה, ונדליזם, השחתת רכוש ציבורי, גניבות כלי רכב רק במהלך החודש האחרון".

שוהם הוסיף ותקף: "המשטרה מזמן איבדה כיוון, על ראש העיר אין בכלל מה לדבר. איך נאמר בעדינות, 'הוא לא שם'. ראש עיר שעושה פסטיבל מכל חנוכת ספסל בגינה או שתילת שתיל בבית ספ , לא טורח להתייחס ולו במילה למצב הביטחוני שאנו חווים בעיר".

"ימשיכו לחרטט לנו על מודל של שקט ופסטורליות וימכרו לנו סיסמאות של עיר עולם. בינתיים העובדה היחידה היא שהעיר שלנו עולה באש!! ולאף אחד לא באמת איכפת. סליחה, חוץ מלמחלקת הארנונה בעירייה שממשיכה לחייב אותנו על אגרת שמירה. 8 חודשים למהפך", סיכם.