הרב צבי טאו נחקר היום (ראשון) באזהרה ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 בחשד לביצוע עבירות מין. זאת בהמשך לחקירת התלונות נגדו שהחלה לפני כשלושה חודשים. בתום שלוש שעות של חקירה באזהרה שוחרר הרב טאו ערבות עצמית וצד ג' והחומר בעניינו הועבר לבחינה והתייעצות מול הפרקליטות.

הרב טאו הכחיש את החשדות נגדו במהלך החקירה. על פי הערכה מדובר בתיק שעולה בו קושי לגיבוש תשתית ראייתית כנגד הרב וככל הנראה הוא ייסגר כלעומת שנפתח. 

מי שהביא לחשיפת הפרשה היא אחת המתלוננות נגד הרב טאו, נחמה תאנה, שהעלתה פוסט בחשבון הפייסבוק שלה ובו סיפרה כי נפלה קורבן לעבירות מין שביצע בה לכאורה הרב טאו לפני כ–20 שנים. 

לפני כשלושה חודשים נפתחה ביאח"ה חקירה בעקבות שתי תלונות שהתקבלו אודות חשד לעבירות מין לכאורה שביצע בהן הרב טאו, נשיא ישיבת "הר המור", ובמהלכה מסרו עדויות  שתי המתלוננות נחמה תאנה ודורית הופר לנג וגם הרב אהרון אגל טל.

נציין כי בעקבות חשיפת הטענות קראו הרבנים יובל שרלו ודוד סתיו בקריאה לחקור את הרב טאו ולבחון את עדויות הקורבנות. אלא שנראה כי בתום החקירה הסמויה לא התגבשה תשתית מספקת להוכחת החשדות נגד הרב טאו ובפרקליטות יורו ככל הנראה למשטרה לסגור את התיק.