נהג משאית, תושב אילת, נעצר היום (שני) לאחר שהתברר כי הוא נוהג ללא רישיון ותחת השפעת סם. בפעילות היזומה של יחידת התנועה במרחב אילת, עלה כי בהליך שהחל בשנת 2021, נפסל רישיונו של הנהג לתקופה של 24 חודשים, וכי רישיונו פג תוקף במהלך 2018.

בתוך כך, לאחר שנהג המשאית התבקש לעצור, התברר כי הוא נוהג במשאית שכלל אינו הוכשר אליה, כאשר רישיון הנהיגה התיר נהיגה ברכב פרטי בלבד. עוד גילוה שוטרים, כי המשאית לא הייתה תקינה, ונאסרה לשימוש, וכפועל יוצא, אינה נושאת תעודת ביטוח. בהגעתם לתחנה, נלקחה מהנהג בדיקת שתן, אשר הציגה אינדיקציה ראשונית לכך שהוא גם נוהג תחת השפעת סם.

בעקבו כך, הגישה חטיבת התביעות במרחב אילת, שלוחת תעבורה, כתב אישום נגד החשוד המייחס לו מן החמורות שבעבירות התנועה וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים נגדו.

פקד עו"ד גור צור, תובע תעבורה מסר: "נוכח הקטל היומיומי בכבישים בארץ והישנותן של עבירות תנועה מסכנות חיים, יש להורות על מעצרם של נהגים פורעי חוק וזאת במטרה להגן על הציבור. החשוד אינו נרתע, שב ומבצע עבירות חמורות, ללא מורא ופחד משלטון החוק, רק מעצרו יבטיח כי לא ימשיך לזלזל בחוק ולסכן עוברי אורח תמימים".

מהמשטרה נמסר: "נהיגה בזמן פסילה היא הפרה חמורה ובוטה של החוק ואשר מסכנת את ציבור הנהגים ומשתמשי הדרך. אנו פועלים לאיתור נהגים אלה והרחקתם מהכביש, כל זאת במטרה להגביר את ההרתעה ולשמור על שלומו וביטחונו של הציבור".