בצל המחאה נגד הרפורמה המשפטית, הממשלה לא עוצרת, ומתכוונת להמשיך בבליץ החקיקה. על כך, פרופ' אברהם דיסקין, עמית בכיר בפורום קהלת, שוחח הבוקר (רביעי) עם אראל סג"ל ודניאל רוט אבנרי ב-103FM והסביר מדוע הרפורמה לטענתו חשובה למערכת. כמו כן, תקף בחריפות את נשיא בית המשפט העליון לשעבר, אהרן ברק.

בפתח השיחה, הביע את תמיכתו ברפורמה: "בכל צעד שעושים בחיים יש את מה שנכון לעשות, ואת המחיר שאתה משלם, אם אתה צריך לשלם, בשביל לעשות מה שנכון. זו הבעיה גם בענייני טייסים וגם בענייני רפורמה, לי די ברור מה נכון לעשות".

"לצערי הרב המצב הקיים הוא שבית המשפט, בעיקר העליון, יכול לעשות כל דבר שעולה על דעתו ולהתערב בכל תחום שהוא, והוא לא מוגבל על ידי שום נורמה ושום גוף מוסדי. הוא באמת שליט עליון. מול הרשות המחוקקת זו היררכיית החוקים, והבעייתיות לפיה לחוקי היסוד כן יש מעמד של חוקה, תלוי מה ביהמ"ש יחליט באותו רגע". הוסיף.

בהמשך, הפנה אצבע מאשימה לכיוונו של אהרן ברק: "אני חושב שסיבה סופר מרכזית כרוכה באישיות האדם שהוביל את כל המהלך, אני מתכוון לאהרן ברק. אני חושב שאהרן ברק הוא איש שגרם נזק למדינת ישראל, ואני לא חושב שאיזשהו אזרח ישראלי, לרבות כאלה שעברו עבירות נוראיות על החוק, הביא לנזק דומה". 

"לדעתי הרפורמה במובנים רבים היא אפילו מאוד מתונה ומקבלת כמה הלכות חסרות בסיס שבית המשפט גזר על כולנו. אני חושב שהמערכת תפקדה היטב לפחות עד תחילת שנות השמונים, לא הייתה בעיה עם המורשת. אני חושבת שהעניין הוסדר פעמיים. הרפורמה מכירה בזכות העליון לפסול חוק, היום כל בית משפט יכול לפסול חוק. היום אין גבול ליכולת ההתגברות על הכנסת. אני בכלל נגד פסקת ההתגברות, לא אכפת לי שהיא לא תהיה. יש מקום לפשרה, ואפשר לעשות רפורמה בכל זאת", סיכם.

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm