משטרת בת ים עצרה נהג מונית בן 52 מחולון, בחשד שתקף נוסע של רכב אחר בצומת הנביאים-הקוממיות בבת ים. לפי החשד במהלך האירוע תקף החשוד את הקורבן והפיל אותו על הרצפה במכת אגרוף. הוא נפצע באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי כשהוא סובל משבר בגולגולת.

שוטרי תחנת בת ים פתחו בחקירה בסוף השבוע, עם קבלת דיווח למוקד המשטרה על אירוע אלימות בו הותקף קשות גבר בן 48 על ידי החשוד, בצומת הרחובות הנביאים-הקוממיות בבת ים.

בתום פעולות חקירה מואצות הצליחו החוקרים לגבש ראיות כנגד החשוד בביצוע העבירות המיוחסות לו. מעצרו הוארך בבית משפט השלום ומחר הפרקליטות צפויה להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

עו"ד יוסי שילוח שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את נהג המונית שחשוד בתקיפה בבת ים: "הנהג שיתף פעולה באופן מלא עם החוקרים. לטענתו, הוא הותקף על ידי המתלונן ופעל כדי להגן על עצמו ועל משפחתו שהייתה אתו ברכב. לאחר האירוע חשש לחייו ונסע באופן מיידי לתחנת המשטרה. כמו כן, הסרטון שפורסם הוא סרטון ערוך שלא מציג את התקיפה הראשונית שביצע המתלונן, ובידינו סרטונים שמחזקים את גרסתו של הנהג. לאחר שיוגש כתב האישום נלמד את חומרי החקירה ונציג את טענותינו בבית המשפט".