אירוע חמור וחריג בבית המשפט המחוזי בבאר שבע: ראש ארגון הפשע יניב (ניבי) זגורי ניפץ את זכוכית דוכן הנאשמים במהלך דיון נוסף, שהתקיים ביום שני האחרון, בבקשתו של עורך הדין משה שרמן להשתחרר מייצוגו.

"מפחד ממנו": בג"ץ דן בבקשת פרקליט בכיר להשתחרר מייצוג העבריין ניבי זגורי

לאחר שעוה"ד שרמן סירב לחקור את העדים במהלך הדיון, החלו השניים בהחלפת גידופים הדדיים, במהלכה הכה זגורי באגרופיו בזכוכית המפרידה בינו ובין שאר הנאשמים לבין עוה"ד שרמן וסדק אותה. 

זגורי אמר לשופטים: "אין לי עורך דין, אני מבקש שלא תביא אותי לפה יותר. אתה לא מפחיד אותי. אתה עובר על החוק - לא אני. כי אין לי מי שיחקור בשבילי". בתגובה לכך אמרו השופטים: "זו לא 'תוכנית כבקשתך', הנאשם לא ינהל את המשפט ולא יכתיב לנו כיצד לנהל את המשפט, הוא גם לא יכתיב מתי יגיע".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עורך הדין משה שרמן (צילום: ראובן קסטרו)
עורך הדין משה שרמן (צילום: ראובן קסטרו)

עו"ד שרמן אמר במהלך הדיון: "אני מאוים על חיי ואתמול קיבלתי טלפון מאיים שאם אני אגיע לבית המשפט, אני אראה את חיי כערך השום, ואתם תמשיכו לזלזל ולא לראות את החיים שלי. אני אומר לכם, אם יקרה משהו, אתם אשמים".

"הושמעו כאן צרחות וקללות שנדיר לשמוע בבתי המשפט, גם במשפטים הכי קשים", אמרו השופטים נתן זלוצ'ובר, דינה כהן ודניאל בן טולילה לאחר העימות החריף בין השניים. "יצויין כי גם עו"ד שרמן - ובנסיבות אלה קשה לקרוא להתנהלות שלו התנהלות של עורך דין - לא טמן את ידו בצלחת וקילל. רק לשם המחשה, צרח לנאשם 1 (זגורי) 'שרמוטה'".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

כזכור, בחודש דצמבר האחרון לשכת עורכי הדין הגישה לבג״ץ בקשה להצטרפות לעתירה שהגיש הסניגור שרמן בבקשה לשחררו מייצוג לקוחו בהליך פלילי. זאת, לאחר שבית המשפט המחוזי בבאר שבע סירב לשחרר את שרמן מן הייצוג למרות ששרמן הודיע לבית המשפט כי הוא חושש לחייו ולחיי משפחתו ככל שלא ישתחרר מייצוג זה.