עימות נוסף בין יאיר נתניהו לסתיו שפיר: בנו של ראש הממשלה הגיש היום (חמישי) תביעה בסך כ-150 אלף שקלים נגד חברת הכנסת לשעבר בעקבות דבריה בתוכנית "אופירה וברקוביץ'".

יאיר נתניהו נגד סתיו שפיר: "מנצלת את כוחה ברשתות לפגיעה בבני משפחתי"
"רצתה קרקס תקשורתי לאחר שנשכחה מהתודעה": יאיר נתניהו תוקף את שפיר

הטענות המרכזית של בנו של ראש הממשלה היא כי שפיר אמרה בתוכנית: "האלימות הזאת שאנחנו רואים את יאיר נתניהו משתמש בה, אנחנו רואים את אבא שלו משתמש בה... היא מחלחלת מהרשת, מול עשרות אלפי עוקבים, לאלימות שאנחנו רואים ברחוב, שמשהו שולף סכין, על בן אדם שבסך הכל חצה מעבר חצייה ורוצח אותו!?.

עוד נטען כי שפיר "אמרה דברים אשר מהווים לשון הרע מהרף הגבוה ביותר, לצד הסתה טהורה, כל זאת בזמן שהתובעת מנהלת הליך משפטי נגד התובע, והיריבות בין הצדדים היא העילה להזמנתה לתוכנית הטלוויויה לצד העובדה, כי הנתבעת הינה יריבה פוליטית של אביו של התובע וניכר, כי נעשה שימוש בתובע בכדי לפגוע בו ובאמצעותו אף באביו. כל זאת מבסס את העובדה, כי הדברים לא רק מהווים לשון הרע, אלא ברור לכל, כי הם נועדו ונאמרו בכוונה תחילה ומתוך כוונה לפגוע".

לדבריו, "לא יעלה על הדעת, כי הנתבעת תקבע כעובדה כלפי התובע, כי הוא הגורם לרצח של אדם ועניין זה יהיה עניין של ייהבעת דעה", בוודאי כאשר ייהבעת הדעהיי שאינה הבעת דעה כמובן (נעשתה במסגרת ראיון על הסכסוך האישי המתנהל בין הצדדים להליך שבכותרת
במסגרת הליך אחר. יש גבול להסתה ולדברי לשון הרע, בוודאי עת הם באים מצד דמות כל כך בכירה. בעוד כידוע ההסתה כלפי התובע הגיע זה מכבר לאיומים של ממש ברצח ויש לעצור הסתה פרועה זו. בוודאי מצד חייכ לשעבר".

כזכור, נתניהו שלח לפני כחודשיים מכתב התראה לשפיר בו דרש פיצוי על סך של 250 אלף שקלים בגין ריאיון בו קישרה שפיר לטענתו בין האלימות המילולית שהוא נוקט בה לטענתה ברשתות החברתיות, לבין אירוע האלימות והדקירה של הנער בן ה-16 על ידי תלמידים בבית הספר ברחובות.