המשפטרה פתחה היום (ראשון) בחקירת אירוע ירי בכפר כנא במהלכו נורתה למוות בחזה מטווח קצר צעירה בשנות ה-20 לחייה. צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ופינו אותה תוך כדי פעולות החייאה לביה"ח האיטלקי בנצרת כשמצבה קשה מאוד, והיא סובלת מפציעות חודרות, אך כעבור זמן נקבע מותה. חוקרי משטרה, לרבות חוקרי הזיהוי הפלילי, הגיעו למקום ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע, שהרקע שלו פלילי. לפי ההערכה הראשונית, מדובר בסכסוך משפחות בכפר כנא; לא ברור עדיין האם הקורבן נורתה באופן ישיר או שמא כוון הכדור לעבר אדם אחר והיא נפגעה ממנו.

חובש רפואת חירום במד"א סופיאן ערפת סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי את הצעירה שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעה חודרת בגופה. מיד התחלנו ביצענו פעולות החייאה שכללו עיסויים הנשמות ומתן תרופות ופינינו אותה לבי"ח כשמצבה קריטי".

מ"האם ראית את האופק לאחרונה" נמסר בתגובה לאירוע בכפר כנא: ״למעלה מ-30 נרצחים בחברה הערבית מאז תחילת השנה, כמעט פי 2 מהתקופה המקבילה אשתקד, והערב אנחנו מתבשרים על קורבן נוסף - אמא שנרצחה מול ילדיה. איתמר בן גביר הבטיח משילות, אבל במקום להבטיח את בטחונם של נשים וילדים, אזרחי ישראל, הוא עסוק בלשלוח פרשים רימוני הלם על מפגינים לא אלימים".