שני תושבי השפלה בני 21 נאשמים בביצוע מעשים מגונים בשתי צעירות בחדר מלון באילת, לאחר שהשיגו במרמה את מפתח הכניסה לחדר בו לנו. "הנפגעות התעוררו ומצאו את עצמן במציאות מסויטת - התגשמות הפחדים של כל אישה", כך תיארה את המקרה הקשה פרקליטת מחוז דרום שהגישה הבוקר (חמישי) את כתב האישום.

חשד: מורה בבית ספר בשומרון ביצע עבירות מין בתלמידות
חשד: תושב רחובות בן 60 סיפק סמים לצעיר וביצע בו עבירות מין

מכתב האישום נגד ירין גלי ורותם מילוא, עולה כי לירין הייתה היכרות מוקדמת עם אחת המתלוננות, והיא עדכנה אותו באיזה מלון היא וחברתה שוהות, וכי הן צפויות לצאת למסיבה.

במהלך המסיבה שתתה אחת המתלוננות משקאות אלכוהולים, אך לאחר שחשה ברע החליטו שתי החברות לחזור לחדרן, בליווי בן זוגה לשעבר של אחת מהן. לאחר עזיבת בן הזוג לשעבר, הגיעו הנאשמים למלון, וביקשו מפתח לחדרן של השתיים, בטענה כי אחת מהן היא בת זוגו של ירין שהזמינה אותו לחדרה. לאחר שנתקלו בסירוב מצד פקיד הקבלה, פנה ירין למאבטחת בכניסה למלון ובעקבות כך קיבל עותק של מפתח החדר.

בסביבות השעה שבע בבוקר נכנסו הנאשמים לחדרן של השתיים. על פי האישום, ירין נשכב במיטה הזוגית לצד הצעירה שהכירה שישנה באותה העת והייתה תחת השפעת אלכוהול כבדה, והחל לבצע בה מעשים מגונים. במקביל, רותם פנה אל הצעירה שהשנייה, שאף היא ישנה באותה העת, והחל לתקוף אותה מינית. כאשר רותם ניסה להסיר את מכנסיה, התעוררה הצעירה והתחילה לצעוק "משטרה! אונסים אותנו!". בתגובה לכך צעק ירין "מה יש לך?" והשניים נמלטו מהמקום.

הפרקליטה שעומדת בראש כתב האישום, עו"ד רותם יוחנני הר ציון, ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרם של השניים עד תום ההליכים, והוסיפה: "המשיבים הצליחו להיכנס בעורמה ולאחר הפעלת שקרים ומניפולציות על גורמי המלון, ללא כל הזמנה מראש, לחדר מלון נעול, בו ישנו באותה העת שתי נפגעות העבירה, וביצעו בהן עבירות מין בצוותא בעודן ישנות", אמרה והוסיפה. "תוך כדי ביצוע עבירות המין, התעוררו נפגעות העבירה ומצאו את עצמן במציאות מסוייטת, שהינה התגשמות הפחדים של כל אישה הלנה בחדר בבית מלון שאמור להיות נעול ומוגן".