רצח בחיפה: דריה ליטל בת ה-31 נמצאה הבוקר (שישי) ללא רוח חיים בבית בעיר. צוות מד"א שהגיע לזירה הבחין בצעירה כשהיא מחוסרת הכרה ועל גופה סימני חניקה, וכן חבלות בראשה ממכות פטיש. בתום בדיקה ראשונית נאלצו פרמדיקים וחובשים של מד"א לקבוע את מותה. בעלה של הצעירה נעצר לחקירה.

כוחות משטרה גדולים מתחנת חיפה הגיעו למקום, ובשלב הראשוני עלה החשד כי הבעל מעורב ברצח. מוקדם יותר, חייג הבעל למוקד 101 של מד"א ודיווח כי רצח באשתו. צוות של מד"א שהגיע למקום, יחד עם כוחות משטרה, מצאו כאמור את הצעירה עם סימני חבלה על גופה, כל זאת כששלושת ילדיהם שוהים בבית. כתוצאה מהאלימות שגילה כלפיה נקבע מותה של הצעירה. החקירה נמשכת.

זירת אירוע הרצח בחיפה (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)
זירת אירוע הרצח בחיפה (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)

פראמדיק מד"א שחר עטיאס סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לדירה. האישה הייתה מחוסרת הכרה עם חבלות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

בתוך כך, בית המשפט האריך את מעצרו של הבעל החשוד עד יום חמישי. שלום, עו"ד נאג'י עמאר שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד ברצח אשתו: "מדובר באירוע טרגי. הבעל משתף פעולה עם החוקרים. אנו נמתין שהמשטרה תסיים את החקירה".