תושב מודיעין בשנות ה-60 לחייו עוכב היום (שבת) לחקירה בחשד להשחתת פני מקרקעין, לאחר שריסס גרפיטי אתמול בגנות שר המשפטים יריב לוין, על חומת ביתו במודיעין. הוא ביצע את המעשה אתמול, ועוכב לחקירה בתחנת המשטרה במודיעין. 

שבת נוספת של הפגנות: אלו הרחובות שייחסמו לתנועה ברחבי הארץ

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה תקף את המעשה: "כתובות הנאצה נגד חברי יריב לוין (אויב העם?! השתגעתם לגמרי) מול ביתו, בזמן השבעה על פטירת אביו הם שפל מוסרי נוסף במאבק נגד תיקון מערכת המשפט, והפיכתה של ישראל לדמוקרטית יותר (שלטון העם, לא שלטון המשפטנים, כן?). יריב היקר, אני מחזק אותך בימים אלה, ולכל משפחת לוין: תנוחמו מהשמיים".

כמו כן, גם ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לתקרית החריגה: "אני מגנה בתוקף את ריסוס כתובת הנאצה נגד השר יריב לוין בזמן שהוא יושב שבעה, את ההתקפה האלימה נגד השר ניר ברקת בעת שהיה באירוע פוליטי ואת הקריאות לרצח נגד יו״ר ועדת החוקה שמחה רוטמן. אני מצפה מהמשטרה ומהפרקליטות לפעול מייד ובכל העוצמה נגד גילויי ההסתה והאלימות הללו.


 חבר הכנסת ולדימיר בליאק (יש עתיד) גינה את המקרה: "מיד עם פרסום הידיעה על מותו של אביו של שר המשפטים, מארגני המחאה במודיעין הודיעו כי יפסיקו את ההפגנות מול ביתו בזמן השבעה. מי שצייר את הגרפיטי על ביתו של יריב לוין - אכן פעל נגד רוח המחאה. האם הוא בכלל חלק מהמחאה? מבחינתי שיתפסו אותו במהרה - מאוד מעניין אותי מאיזה מחנה הוא".