ביקורם של בכירי הליכוד, השרים יריב לוין, ישראל כ"ץ ומיקי זוהר, בסוכתו של העבריין רפי חיים-קדושים בהרצליה, ממשיכה לעורר סערה ברשתות. במהלך הביקור לוין אף קרא לתמוך בקדושים, שמתמודד על תפקיד ראש סיעת הליכוד בהרצליה. "כל מי שרוצה לחזק את הליכוד ולחזק את ראש הממשלה שלנו בנימין נתניהו, יש רק דרך אחת לעשות את זה - להצביע מחל ובמקרה של הרצליה להכניס את רפי ואת כל הרשימה המצוינת הזו". 

כזכור, זוהי לא הפעם הראשונה שבה מבקרים בכירים בליכוד בבית משפחת קדושים. בחודש מרץ הגיע שר המשפטים לוין לבית משפחת הפשע קדושים, ותועד כשהוא מתחבק עם העבריין רפי חיים-קדושים, מה שעורר סערה ברשת וגרר ביקורת רבה מצד מתנגדיו. בביקור לקחו חלק גם השרים ישראל כ"ץ, דוד אמסלם ומירי רגב, וחברי הכנסת דוד ביטן ומאי גולן.

פרופ' למשפטים על התבטאות לוין: "אם השר לא מכבד את פסיקת בג"ץ, זה עולם אחר"

משפחת קדושים היא משפחת פשע מוכרת באזור השרון, שהייתה פעילה מאוד עד לפני כשנתיים-שלוש. חלק מבני המשפחה עברו במהלך השנים להתגורר בפתח תקווה, ושם נמצאו מטענים בביתו של אמיר קדושים, אחד מבני המשפחה.

בנובמבר 2019 עלה שמו של רפי חיים-קדושים, כיום פעיל ליכוד מוכר, לכותרות לאחר שהמשטרה איתרה אמצעי לחימה, בהם רימונים, מטעני חבלה, אקדחים ועוד, שהוסלקו על גג בית הכנסת בהרצליה, המזוהה עם המשפחה. בעבר קדושים אף ריצה ארבעה חודשי מאסר.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אקדח שאותר על גג בית הכנסת (צילום: דוברות המשטרה)
אקדח שאותר על גג בית הכנסת (צילום: דוברות המשטרה)

גם בנו של רפי, ישראל חיים קדושים, ריצה תקופת מאסר בגין מעורבותו בירי לעבר איש העסקים אלי טביב, שבאותה עת היה הבעלים של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים. זאת, לאחר שחתם על הסדר טיעון על רקע קשיים ראייתיים בתיק. 

חיים-קדושים נעצר יחד עם שירן דהרי והוגש נגדם כתב אישום בגין רצח, אולם במהלך המשפט הבינו בפרקליטות מחוז תל אביב כי ככל הנראה אין בידיהם די ראיות כדי להביא להרשעה. בעקבות כך הוגש נגד השניים כתב אישום מתוקן. דהרי הודה והורשע בקשירת קשר לביצוע פשע וחיים-קדושים הורשע גם בשיבוש מהלכי משפט ועבירות נוספות מתיק אחר, בהן התפרצות וגניבה. 

ישראל קדושים (צילום: אבשלום ששוני)
ישראל קדושים (צילום: אבשלום ששוני)

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<