בית המשפט המחוזי בחיפה קבע היום (שלישי) כי שר פיטנס תאבד בעלות על החברה שלה "שר פיטנס", לרבות המותג, המוניטין וסימן המסחר. זאת, לאחר שסגרה את כל מכוני הכושר עקב חובות וכן נוצר מאבק משפטי מול חברות הבנקים והאשראי.

חוב של 24 מיליון ש"ח: שר פיטנס מסתבכת ובגדול
אחרי סגירת המותג המצליח שלה: המכה החדשה של שר פיטנס

כמו כן, ציין בית המשפט כי "לאור ערבותה האישית של בעלת המניות (שר פיטנס) לחלק ניכר מחובות החברה ולנושיה, יינקטו כנגדה אף הליכים אישיים במסגרתם בעל התפקיד יפעל להעמדת המותג במכירה, ובאופן ששליטתה על המותג תאוין".

כאמור, מאמנת הכושר הידועה נקלעה לחובות כבדים בסך מיליוני שקלים, לטענתה בעקבות מגפת הקורונה. פיטנס ובעלה, המתחזקים שבעה סניפים למותג כוהנת הספורט, נקלעו לחובות כבדים בסך 24 מיליון שקלים. בגין החוב הנפוח פנה עורך דינה של פיטנס לבית המשפט בבקשה להוצאת צו עיכוב הליכים והסדר חוב בין החברה לנושיה, בטענה כי החברה נקלעה לקשיים בעקבות מגפת הקורונה, אך גם זה לא עזר.

בהודעה ששלחה ללקוחותיה, היא כתבה: "לכל משפחת שר פיטנס היקרה שלי. לאחר ימים קשים ולאחר מאבק משפטי לא קל מול חברות האשראי והבנקים, לצערנו הרב אני נאלצת החל ממחר לעצור את הפעילות בסניפים. כמובן שכל החיובים על חודש מרץ יזוכו חזרה בכרטיס האשראי בהחזר מלא. אוהבת ושולחת חיבוק חזק, שר".