כתב אישום הוגש השבוע נגד מחמוד בן סמיר כורדי תושב עכו בן 20, בגין ניסיון רצח, אחזקת נשק בלתי חוקי וזיוף לוחיות רכב. על פי האישומים שעומדים נגדו, רכב כורדי על קורקינט חשמלי אל בית עסק בעכו, במטרה לרצוח את בעל העסק שהיה מצוי עמו בסכסוך על רקע אזורי סחר בסמים. הקורבן באירוע, גבר בשנות ה-30 לחייו, ספג פציעות באורח קשה והועבר לבית החולים בנהריה, שם פעלו הרופאים במשך כשבועיים לייצוב מצבו והצלת חייו.

מהאירועים המתוארים בכתב האישום עולה כי כורדי הגיע לעכו ברכב עם לוחיות זיהוי מזויפות, על מנת למנוע את זיהויו. לאחר שהגיע לעיר שלף מהרכב את הקורקינט הממונע, והחל לתור את העיר על מנת לאתר את הקורבן. כאשר איתר אותו כשעתיים לאחר מכן בפתח בית העסק, ירה שבעה כדורים לעבר הקורבן באקדח שבו החזיק ללא רישיון ונמלט מהמקום.

הקורבן, כאמור, ספג פגיעה רב מערכתית קשה שכללה בין היתר קרעים בכבד ובטחול, שבר בעמוד השדרה ואובדן דם רב. לאחר טיפול רפואי בן מספר שבועות שוחרר הפצוע לביתו. 

עורך דינו של הנאשם, תומר נוה מסר: "טרם קיבלנו את חומרי החקירה,  מדובר בכתב אישום שהוגש זה עתה,  עם קבלת החומרי חקירה נגיב בצורה סדורה בבית המשפט".