חשד לרצח: אדיסי אלבנה, תושבת קרית אתא בת 29, נמצאה הערב (שישי) מחוסרת הכרה ללא סימני חיים, לאחר שעל פי החשד נדקרה כמה פעמים בביתה. תחילה, התקבל דיווח במוקד המשטרה בדבר אירוע שעניינו צעקות לעזרה. לאחר הגעת כוחות למקום הגיעו כוחות כיבוי לפרוץ את דלת הבית.

צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בה פעולות החייאה ללא הצלחה ונאלץ לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, כאשר החשד הינו אירוע אלימות במשפחה. בן זוגה של הקורבן, החשוד במעשה, הסגיר עצמו והוא הובא לחקירה. לשניים לא היו ילדים.

פראמדיק מד"א חגי קולטון וחובש רפואת חירום במד"א אמיר סלומון סיפרו: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה והכיבוי שפרצו את הדירה. האישה הייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות נקבע מותה".

הדס דניאלי ילין, מנכ״לית שדולת הנשים, אמרה בתגובה לחשד לרצח האישה מקרית אתא: "אנחנו מסרבות להאמין שאנחנו נאלצות שוב להספיד אישה נוספת שנרצחה. שלוש נשים בהפרש של שבוע. שמונה נשים שנרצחו מתחילת שנה. עלייה חדה ביחס לשנה הקודמת. באותו שבוע שבמהלכו הקואליציה הפילה את חוק האיזוק האלקטרוני, חוק מציל חיים. הממשלה החליטה בהצבעה אחת להפקיר את הנשים, והתוצאות בשטח. כבר נגמרו לנו המילים. האם הממשלה תשמע הפעם את הזעקה שלנו? או שהם עסוקים מדי בריסוק מערכת המשפט?".

עוד הוסיפה: "השר בן גביר, אתה שעצרת את הצעת החוק- זו המשמרת שלך. בחרת להפקיר את דמן של הנשים. אנחנו קוראות לך לקחת אחריות ולנקוט בפעולות חירום מידיות להתמודדות עם המצב".

גם מנכ"לית עמותת ל.א לאלימות נגד נשים, ורדית דנציגר, הגיבה על רצח האישה, ואמרה: "אישה נוספת מקרית אתא נוספה למניין הנשים קורבנות הטרור מבית, שנדקרה ככל הנראה על ידי בן זוגה, בכל חלקי גופה. דם נשים הפך להיות הפקר ובעוד האלימות נגד נשים הפכה למכת מדינה, המדינה לא מטפלת בתופעה בסדר עדיפות לאומי, לא מקצה התקציבים והמשאבים למיגור התופעה ורק השבוע דחתה הכנסת את הצעת החוק לאיזוק אלקטרוני, שיכול להגן על נשים מפני בעליהן האלימים. זו טרגדיה לאומית, אבל למקבלי ההחלטות במדינה אין זמן לטפל בבעיות הבוערות של אלימות במשפחה, אלא רק ברפורמות משפטיות".