במסגרת מחאה של ארגון ה'שקופים של ישראל', הוצב היום (ראשון) שלט חוצות באיילון, בו מיוחסת לנשיא בית המשפט העליון לשעבר, אהרן ברק, האמירה: "אין מרקואי שראוי להיות בעליון". בתוך כך, שוחח אביחי בוארון, אחד ממובילי היוזמה, עם בן כספית ב103FM והתייחס לדברים.

בתגובה לתהייתו של בן, מדוע החליטו יוזמי המחאה לייחס לאהרון ברק את האמירה הזו, אמר: "נעמי לויצקי מספרת שזה מה שברק אמר לה". 

בן כספית השיב כי הציטוט שייחסו לברק כלל לא מדויק. בתגובה אמר בוארון: "לך לתוכנית של רוני קובן שמראיין את אהרון ברק, ושם אהרון ברק אומר לו 'אני באמת חיפשתי, אבל לא היו'. מה זה לא היו? אין שופטים מרוקאים? יש שופטים מרוקאים, אבל אין מספיק טוב בשביל אהרון ברק שיהיו בעליון".

בכיר בפורום קהלת במתקפה על אהרן ברק: "איש שגרם נזק למדינת ישראל" 

"אם אני טריפוליטאי אני לא יכול להיות שופט בעליון? אם אני שופט מזרחי אני לא יכול להיות שופט בעליון? מה זה הדבר הזה? 75 שנה אחרי שנוסדה מדינת ישראל, הפטרוניות הזו נמאסה עלינו", הוסיף.

בן כספית המשיך ותקף את בוארון, בטענה כי הארגון עושה 'קמפיין' על אדם בן 90. אביחי בוארון השיב בתגובה: "אל תטיף לי מוסר. אתה חוטא באותו חטא. אתה מתנשא על ציבור שלם".

"השורה התחתונה היא שלויצקי צוטטה, ואין לה שום אינטרס, היא אמרה לאהרון ברק 'לא יכול להיות שיש שופטים אשכנזיים שהם לא הטופ של המשפט הישראלי והם כן מתמנים ויש שופטים אחרים שלא מתמנים, כי זה לא מתאים לך'. מה זה אין? הלכת לחפש בחדר וכולם היו פולנים? הקמפיין שלנו מבטא כאב שאתה מתעלם ממנו", סיכם בוארון.

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו, 103FM