כתב אישום הוגש ביום שני האחרון נגד סולימאן אלקשחר, אחיו אעיד ובן דודו מוחמד בגין ביצוע הברחת סמים מסוג קוקאין וחשיש בשווי של כשישה מיליון שקלים ממצרים לשטח ישראל.

בתאריך ה-4 לחודש מרץ יחידת מג״ן של מרחב נגב במשטרת ישראל סיכלה, בסמוך לאילת, את הברחת הסמים ועצרה את שלושת החשודים בהברחה. השלושה נאשמים בכך שהבריחו יחד עם תושבי מצרים את הסמים, כאשר הגיעו ברכב גנוב לגבול מהצד הישראלי וחיכו שהמבריחים מהצד המצרי יגיעו אל הגדר.

לפי כתב האישום, הנאשמים תיאמו טלפונית את זריקת חבילות הקוקאין במשקל של 12.5 קילוגרמים וחשיש במשקל של 12 קילוגרמים, ואספו את החבילות לרכב שבו הגיעו. השלושה עלו על כביש 90, שם כוחות משטרה נערכו לחסום את דרכם ופרסו מחסום דוקרנים. 

השלושה הבחינו במחסום ושניים מהמבריחים החלו לברוח ברגל מהרכב, השוטרים רדפו אחר מוחמד רגלית והוא ניסה להתחבא בשיחים באזור. השניים שנשארו ברכב ניגחו את הרכב המשטרתי, פרצו את מחסום הדוקרנים והחל מרדף משטרתי גדול אחריהם. השניים ירדו לשטח ואעיד יצא מהרכב והחל בבריחה רגלית, אחד השוטרים בעט ברגלו והצליח להפילו. סולימאן נשאר ברכב וניסה לברוח מהשוטרים, אך ניידות משטרה חסמו אותו עד שהוא נעצר.

השלושה, תושבי פזורת תל ערד, נאשמים בייצוא, ייבוא וסחר בסמים והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו. סולימאן ואעיד נאשמים גם בשיבוש מהלכי משפט ומעשה פזיזות ורשלנות. הרכב ששימש את המעורבים בביצוע העבירה נתפס להליך חילוט.