אולגה זדורוב התייחסה היום (חמישי) להכרעת הדין שבה זוכה בעלה ברומן מרצח הנערה תאיר ראדה, וסיפרה הרגעים המתוחים שקדמו להחלטה, ועל התכניות להמשך. "אנחנו צריכים עכשיו לתקן ולחזור לחיים שלנו", אמרה בשיחה עם מעריב מחוץ לאולם בית המשפט בנצרת. בעלה רומן זדורוב אמר בדמעות: "אני רק רוצה לחזור הביתה אל הילדים".

האם החקירה תחודש ומה תעשה הפרקליטות? התרחישים האפשריים לאחר זיכוי זדורוב

"התחושות הן פוזיטיביות, אני מאוד מאושרת", סיפרה זדורוב, שהוסיפה: "התרגשנו והיינו בלחץ, והנה זה קרה. האמת יצאה לאור, ומה שהיה צריך לקרות מזמן קרה". 

בהתייחס לאלו שמפקפקים בכך שזדורוב זכאי, אמרה: "השופטים אמרו היום בקול את הדברים הנכונים והמדויקים, ולמי שיש עדיין ספקות שיקרא את הפרוטוקולים ולא יזרוק משפטים על רומן ואשמתו". 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

זדורוב מגיב לראשונה לזיכוי. צילום: אברהם בלוך

אילנה ראדה: "הפרקליטות היא גוף עברייני"

גם אילנה ראדה, אמה של קורבן הרצח, התייחסה להחלטה ואמרה בקול חנוק כי "הפרקליטות היא גוף עברייני במדינת ישראל, היא רצחה את הבת שלי". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

משפחת זדורוב בבית המשפט (צילום: ראובן קסטרו, וואלה!)
משפחת זדורוב בבית המשפט (צילום: ראובן קסטרו, וואלה!)

"16 שנה של שקרים", המשיכה ראדה, "השלב הבא זה לאתר את הרוצחים ואנחנו יודעים לאן ללכת. המלחמה רק מתחילה. ציפיתי לזה מאוד לא בהקשר של זדורוב. זה פותח לי את הצוהר לחפש את הרוצחים. אני שמחה מאוד שבית המשפט לקח על עצמו והפך כל אבן כדי להגיע לאמת. הוא הציף את כל הכשלים של המשטרה".

על זדורוב אמרה: "אני שמחה בשביל רומן. לפני זה לא התחברנו כי  רציתי לבוא בידיעה כל עוד יש אחוז אחד שהוא אשם".

אילנה ראדה (צילום: ראובן קסטרו, וואלה!)
אילנה ראדה (צילום: ראובן קסטרו, וואלה!)